Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jumping

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jumping

Het is één van de eerste keren dat ik mij begeef op het gebied van de sport, en zowiezo de eerste keer dat het om paardensport gaat.

Na enige twijfel plaats ik de afbeeldingen toch maar in showcase. Of deze hier ook effectief thuis horen verneem ik graag van jullie...

Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Re: Jumping

De kader kan mij niet bekoren, maar das een persoonlijke smaak.De scherpte en dof zitten goed.Compo van de tweede hadden de voorpoten van het paard er helemaal mogen opstaan.Maar wat heb je met de kleuren gedaan lijkt mij een paarse zweem over te hangen
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

De timing in de sprong is goed (had een tikkie later gemogen bij de eerste).

De composietie kan beter.

@ cromagnonman: De kleuren bij mij lijken goed (al denk ik wel dat de 2e ruiter zijn rijbroek en zadeldek tegelijk heeft gewassen).

PS: een paard heeft BENEN
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

Comment

De vraag of ze in showcase moesten dat moet je zelf oordelen ,van mij mag het nog net ,dus ik begrijp je twijfel .
        Wat de foto's betreft -foto 1 :goede weergave qua achtergrond ,je onderwerp primeert.

foto 2 :vind ik minder geslaagt dan de eerste ,wat mij het meeste "stoort" zijn de kleuren ,er zit iets fout .Er is ook te veel lucht tov de krap afgesneden benen.

Maar beide foto's blinken niet echt uit qua compo ,de gekozen hoek tov je onderwerp is goed maar de omstandigheden zijn hier slecht ,triestige planten en de balken verdienen terug wat verf.Hou ook de aanbevelingen omtrent de benen van het paard in gedachte ,maar ze zijn echt scherp al mis ik het gevoel van snelheid .

Comment

heel jammer dat de tweede te krap is aan de onderkant, had een mooie(kunnen) zijn.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X