Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie reeks met voorsprong de tweede.Al vind ik de derde ook goed maar komt wat statisch over.Liever wat meer beweging maar wie ben ik..Een volledige leek...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mooie reeks met voorsprong de tweede.Al vind ik de derde ook goed maar komt wat statisch over.Liever wat meer beweging maar wie ben ik..Een volledige leek...
Alle comments zijn steeds welkom hoor
Het statische van de 3e zal komen omdat het recht op recht was.
2e is knap, 3e is eens iets anders. Een originele rally foto, dat zie ik hier niet zo vaak. Vergis ik me als je het decor via Photoshop onscherp hebt gemaakt?
2e is knap, 3e is eens iets anders. Een originele rally foto, dat zie ik hier niet zo vaak. Vergis ik me als je het decor via Photoshop onscherp hebt gemaakt?
Thx en nope niet met PS, heb proberen pannen en heb 1/320 als sluitertijd genomen daarmee de achtergrond.
Comment