Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
is niet een van de gemakelijkste sporten om te fotograferen ik vind dit wel een geslaagde poging vooral met die schaduw op de achtergrond zals KDAflup al gezegd heeft
spijtig van dat been
zo eens iets anders dan al die outo's
ik weet niet of het mogelijk was, maar als je je iets meer naar links had kunnen verplaatsen had heel de schaduw erop gestaan, dan was hij volgens mij mooier geweest !
Plaat bevalt me niet
Vind de compositie en de kleuren niet zo geslaagd, het been staat er niet op en de tekst op de achtergrond leidt af. Ook het schaduweffect spreekt me hier niet aan.
Misschien een ander camerastandpunt en wat meer aandacht voor achtergrond en compo.
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De VlaminckBekijk bericht
Plaat bevalt me niet
Vind de compositie en de kleuren niet zo geslaagd, het been staat er niet op en de tekst op de achtergrond leidt af. Ook het schaduweffect spreekt me hier niet aan.
Misschien een ander camerastandpunt en wat meer aandacht voor achtergrond en compo.
Ieder z'n smaak zeker hé. Een klimzaal is nu ook niet direct de simpelste plaats om te fotograferen, en klimmers fotograferen is al helemaal niet makkelijk...
Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Het been had er voor mij wel mee op mogen staan.
Kvind het ook een beetje een drukke foto.
Het experiment met de schaduw vind ik wel leuk maar zou daar precies toch verder in gaan mss eens iets proberen met enkel een schaduw ofzo.
ik denk dat er in de bleau wel genoeg andere plaatsjes zijn waar je betere en vooral minder drukke foto's kan maken de foto is iets te druk en het been dat ontbreekt is inderdaad niet zo positief.
Maar klimfotografie is niet simpel, ben er zelf ook mee bezig, maar ik wil vooral buiten verder uitwerken, spijtig dat er zondag weinig klimmers in mn buurt hingen om van bovenuit/opzij te werk te gaan
Ik geef je volledig gelijk dat er in Bleau 100-den betere plekjes zijn maar aangezien ik daar vaste fotograaf ben en ik toen niet veel geslapen had was ik niet echt gemotiveerd om "gewone" maar goede klimfoto's te maken en heb ik beslist eens wat creatiever te proberen zijn.
Ik weet het dat er werk aan is, maar ik vond het concept wel cool en de volgende keer dat er een wedstrijd is in Bleau ga ik dat wat meer uitwerken alsook de "normalere" foto's maken (al zal dat niet meer dit seizoen zijn).
Groetjes
Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Comment