Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiem tijdens BOL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kiem tijdens BOL

    Ik heb voor deze foto eens geëxperimenteerd met off-camera flitsen tijdens de Bleau Open Local.
    Ik vond het wel een geslaagd resultaat.


    Groetjes
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

  • #2
    Re: Kiem tijdens BOL

    Niemand?
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

    Comment


    • #3
      Re: Kiem tijdens BOL

      vind hem nog wel dik in orde.
      zou enkel nog het linkerbeen volledig in beeld willen zien
      Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
      Fuji X10

      Comment


      • #4
        Re: Kiem tijdens BOL

        is niet een van de gemakelijkste sporten om te fotograferen ik vind dit wel een geslaagde poging vooral met die schaduw op de achtergrond zals KDAflup al gezegd heeft
        spijtig van dat been
        zo eens iets anders dan al die outo's
        Last edited by dannyj; 1 mei 2009, 18:06.
        http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
        http://www.dannyjacobs.be

        Comment


        • #5
          Re: Kiem tijdens BOL

          ik weet niet of het mogelijk was, maar als je je iets meer naar links had kunnen verplaatsen had heel de schaduw erop gestaan, dan was hij volgens mij mooier geweest !
          groeten, Erik. -BD0841BE-
          http://www.pbase.com/erik_borghs

          Comment


          • #6
            Re: Kiem tijdens BOL

            ik vind mezelf ook wel dik inorde... mijn linker been is er met opzet van gelaten, te veel blauwe plekken

            Comment


            • #7
              Re: Kiem tijdens BOL

              Plaat bevalt me niet
              Vind de compositie en de kleuren niet zo geslaagd, het been staat er niet op en de tekst op de achtergrond leidt af. Ook het schaduweffect spreekt me hier niet aan.

              Misschien een ander camerastandpunt en wat meer aandacht voor achtergrond en compo.
              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

              Comment


              • #8
                Re: Kiem tijdens BOL

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                Plaat bevalt me niet
                Vind de compositie en de kleuren niet zo geslaagd, het been staat er niet op en de tekst op de achtergrond leidt af. Ook het schaduweffect spreekt me hier niet aan.

                Misschien een ander camerastandpunt en wat meer aandacht voor achtergrond en compo.
                Ieder z'n smaak zeker hé. Een klimzaal is nu ook niet direct de simpelste plaats om te fotograferen, en klimmers fotograferen is al helemaal niet makkelijk...
                Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                Comment


                • #9
                  Re: Kiem tijdens BOL

                  Het been had er voor mij wel mee op mogen staan.
                  Kvind het ook een beetje een drukke foto.
                  Het experiment met de schaduw vind ik wel leuk maar zou daar precies toch verder in gaan mss eens iets proberen met enkel een schaduw ofzo.

                  Groeten Vince

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kiem tijdens BOL

                    ik denk dat er in de bleau wel genoeg andere plaatsjes zijn waar je betere en vooral minder drukke foto's kan maken de foto is iets te druk en het been dat ontbreekt is inderdaad niet zo positief.
                    Maar klimfotografie is niet simpel, ben er zelf ook mee bezig, maar ik wil vooral buiten verder uitwerken, spijtig dat er zondag weinig klimmers in mn buurt hingen om van bovenuit/opzij te werk te gaan
                    One life, live it!
                    vernieuwde site: natuurbeeld

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kiem tijdens BOL

                      Ik geef je volledig gelijk dat er in Bleau 100-den betere plekjes zijn maar aangezien ik daar vaste fotograaf ben en ik toen niet veel geslapen had was ik niet echt gemotiveerd om "gewone" maar goede klimfoto's te maken en heb ik beslist eens wat creatiever te proberen zijn.
                      Ik weet het dat er werk aan is, maar ik vond het concept wel cool en de volgende keer dat er een wedstrijd is in Bleau ga ik dat wat meer uitwerken alsook de "normalere" foto's maken (al zal dat niet meer dit seizoen zijn).

                      Groetjes
                      Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                      Comment

                      Working...
                      X