Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vreugde en ontgoocheling bij Bikers Trophy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vreugde en ontgoocheling bij Bikers Trophy

    Deze heb ik ook genomen op Spa Francorchamps afgelopen zondag.

    Hopelijk smaken deze meer dan de vorige post

    De vreugde


    De ontgoocheling
    Last edited by Den Tom; 25 april 2009, 17:33. Reden: Foto 's te groot
    Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

  • #2
    Re: Vreugde en ontgoocheling bij Bikers Trophy

    Je foto's zijn beide te groot volgens de forum regels, graag de eerst volgende keer dat je online bent aanpassen. Het zou zonde zijn als ze verwijderd moeten worden.
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

    Comment


    • #3
      Re: Vreugde en ontgoocheling bij Bikers Trophy

      De emoties van de rijders is goed te zien, als dat de bedoeling was dan zijn je foto's daarvoor geslaagd.
      De foto's op zich vind ik echter niet zo goed.
      Ze zijn te donker.
      Er zit helemaal geen beweging in, het lijkt wel of ze stilstaan. Om wat beweging in je foto's te krijgen moet de sluitertijd heel wat zakken.
      Ook even de foto's recht zetten had beter geweest.
      De scherpte is voor mij ook niet voldoende, wat wel vreemd is bij een sluitertijd van 1/800" en 1/1000". Misschien stond je camera niet op Al Servo.
      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

      Comment


      • #4
        Re: Vreugde en ontgoocheling bij Bikers Trophy

        Jawel, bij mij staat die altijd op AI servo. Ik heb wel een groot verschil gemerkt tussen de foto's onbewerkt en verkleind via de BDsizer. Er is al heel wat kwaliteit en scherpte verloren gegaan onderwege.

        Qua horizontaliteit, tja, La Source loopt naar beneden, tegen de natuur kan ik niets doen, hé . Misschien met photoshop recht trekken, ja.

        Merci voor de reactie
        Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

        Comment


        • #5
          Re: Vreugde en ontgoocheling bij Bikers Trophy

          Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk bericht
          Qua horizontaliteit, tja, La Source loopt naar beneden, tegen de natuur kan ik niets doen, hé . Misschien met photoshop recht trekken, ja.

          Merci voor de reactie
          La Source loopt inderdaad naar beneden, maar de palen en gebouwen staan er wél recht.
          De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

          Comment


          • #6
            Re: Vreugde en ontgoocheling bij Bikers Trophy

            Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk bericht
            Jawel, bij mij staat die altijd op AI servo. Ik heb wel een groot verschil gemerkt tussen de foto's onbewerkt en verkleind via de BDsizer. Er is al heel wat kwaliteit en scherpte verloren gegaan onderwege.
            Ik heb hem zelf even gedownload, en door Bdsizer gehaald, ik denk nu dat jij je instellingen bij bdsizer niet goed hebt gedaan ? staat je verscherper aan ? en heb je de langste zijde 900 pix gemaakt , en heb je het aantal kb op 300-350 gezet ? ik kreeg nl een mooier resultaat dan jij nu hebt weer gegeven. Misschien nog even de moeite om te kijken of het beter kan. Je kunt overigens door bij "watermerk "even een vinkje weg te halen, het bdsizer logo verwijderen
            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
            Canon eos 7D Mijn site

            Comment

            Working...
            X