Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
bij foto 1 zie ik liever de voorkant scherp dan de achterkant, de kleuren zijn hier wel heel mooi!
bij foto 2 (idem voor 3) zit de snelheid er goed in, maar ook hier ligt de scherte op de achterste helft van de auto! jammer want die audi is toch wel een knappe verschijning.
binnen 2 weken nog eens terug gaan en blijven oefenen, oefenen, oefenen .
bij mij zouden foto 2 en 3 meteen de prullenmand ingaan, maar ik ben op dat gebied wel streng voor mezelf .
bij foto 1 zie ik liever de voorkant scherp dan de achterkant, de kleuren zijn hier wel heel mooi!
bij foto 2 (idem voor 3) zit de snelheid er goed in, maar ook hier ligt de scherte op de achterste helft van de auto! jammer want die audi is toch wel een knappe verschijning.
binnen 2 weken nog eens terug gaan en blijven oefenen, oefenen, oefenen .
bij mij zouden foto 2 en 3 meteen de prullenmand ingaan, maar ik ben op dat gebied wel streng voor mezelf .
Ik volg het commentaar van RiBo, jammer dat de scherpte niet op de juiste plaats ligt.
Misschien de volgende keer starten met iets kortere sluitertijden voor de pannings tot je de snelheid in de vingers hebt.
Al doende leert men.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Ik volg het commentaar van RiBo, jammer dat de scherpte niet op de juiste plaats ligt.
Misschien de volgende keer starten met iets kortere sluitertijden voor de pannings tot je de snelheid in de vingers hebt.
Al doende leert men.
in de eerste plaats bedankt voor de commentaar,ik ben hier tenslotte om iets te leren.
hoe komt het dat de voorkant minder scherp is dan de achterkant.ik focus gewoon op het midden van de auto
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicadoBekijk bericht
Ik vindt nr 1 nochtans wel te pruimen
Nr 2 & 3 zijn te onscherp op de voorkant, met welke sluitertijd heb je deze gepand ?
Misschien een iets kortere sluitertijd nemen en focussen met focuspunt(en) die zo dicht mogelijk bij de snuit van de wagen liggen
Deze weekend naar zolder ?
de 2de foto 1/125sec F14
de 3de foto 1/200sec F11
Ik heb wel enkel het centraal focuspunt gebruikt,moet ik er meer selecteren?
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Comment