Enkele BMW's in actie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dutch Supercar Challenge in Francorchamps
Collapse
X
-
-
Re: Dutch Supercar Challenge in Francorchamps
Mooie pannings, zijn het betere werk scherp, actie erin en geen storende bg, of toch de orange marshalls wegclonen in psJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtof toch de orange marshalls wegclonen in ps
maar ik heb geen idee hoe ik die kan weghalen met PS, kan iemand me misschien een beetje op weg helpen?
Alvast bedanktDe eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtmaar ik heb geen idee hoe ik die kan weghalen met PS, kan iemand me misschien een beetje op weg helpen?
Alvast bedankt
Al zal dat hier niet zo makkelijk gaan vrees ik...1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtDie pipo's staan inderdaad heel vaak in de weg,
Comment
-
..........Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 18:26.
Comment
-
-
Knap werk Koen. Mij storen die 'storende' elementen eigenlijk helemaal niet. Het geeft wat meer sfeer en brengt verandering in de beelden, en soms kan je niet anders dan ze mee vast te leggen.Canonian
Comment
-
de eerste is een knappe .
die draad is simpel te verwijderen !
Comment
Comment