Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Gent - Wevelgem (de winnaars met luchtfotofinish)
devid,
als ik eerlijk mijn gedacht mag zegggen, niet echt toppers... ik heb al veel mooier werk van je gezien.
de eerste: teveel achtergrond, de tweede niet scherp, en de derde, ondanks 't feit dat het wellicht fantastisch is vanuit de lucht, weinig tot nietszeggend...
ik probeer er eerstdaags ook een paar te posten...
Re: Gent - Wevelgem (de winnaars met luchtfotofinish)
Als wielertoerist en enorme wielerliefhebber probeer ik hier zowat alle wielerfoto's te volgen, maar zonder commentaar te posten, nu wat verandering in brengen
De 1ste vind ik een knappe foto, omdat alle elementen van de wielerkoers er worden ingebracht: Renners (deuh ), filmploeg, volgwagen, supporter(s). En de foto is volledig scherp, prachtige foto dus!
Op de tweede is het jammer dat Koesjinski er niet volledig bijstaat, en de foto is inderdaad niet scherp genoeg. De fiets van Boasson Hagen wel, maar hijzelf mist toch een tikkeltje scherpte.
Comment