Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gent - Wevelgem (de winnaars met luchtfotofinish)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gent - Wevelgem (de winnaars met luchtfotofinish)


    Edvald Boasson Hagen en Aleksandr Koesjinski zijn weggevlucht uit het peleton.



    De uiteindelijke winnaar Edvald Boasson Hagen met in zijn zog Koesjinski, al weten ze dit dan nog niet



    De laatste meters in volle spurt. Niet ideaal tijdens een forse regenbui en door plexiglas



    devid
    Last edited by devid; 8 april 2009, 18:15.
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: Gent - Wevelgem (de winnaars met luchtfotofinish)

    devid,

    als ik eerlijk mijn gedacht mag zegggen, niet echt toppers... ik heb al veel mooier werk van je gezien.

    de eerste: teveel achtergrond, de tweede niet scherp, en de derde, ondanks 't feit dat het wellicht fantastisch is vanuit de lucht, weinig tot nietszeggend...

    ik probeer er eerstdaags ook een paar te posten...

    Comment


    • #3
      Re: Gent - Wevelgem (de winnaars met luchtfotofinish)

      Ik kan me enkel aansluiten met bovenstaande commentaar. De foto's tonen me niks en vooral de laatste 2 kan je toch niet in showcase posten?

      Comment


      • #4
        Re: Gent - Wevelgem (de winnaars met luchtfotofinish)

        Als wielertoerist en enorme wielerliefhebber probeer ik hier zowat alle wielerfoto's te volgen, maar zonder commentaar te posten, nu wat verandering in brengen

        De 1ste vind ik een knappe foto, omdat alle elementen van de wielerkoers er worden ingebracht: Renners (deuh ), filmploeg, volgwagen, supporter(s). En de foto is volledig scherp, prachtige foto dus!

        Op de tweede is het jammer dat Koesjinski er niet volledig bijstaat, en de foto is inderdaad niet scherp genoeg. De fiets van Boasson Hagen wel, maar hijzelf mist toch een tikkeltje scherpte.

        Mnja, de 3rde is gewoon niet goed.
        Canon EOS 60D

        Comment

        Working...
        X