Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoveel ruimte aan de boven- én onderkant! Het extreem lichte beton doet me de ogen dichtknijpen. 'k Vermoed (sic.) dat een horizontale beter tot zijn recht was gekomen.
't Is anders wel een goeie actiefoto, zo met de motoren errond.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
wel dat bedoel ik dus met dat tegenlicht.
als mijn belichting goed zat op achtergrond waren de renners bijna zwart.
dus heb ik die op hen genomen waardoor de rest bleker uitviel.
cadrage is eigen smaak.
kzie graag eens wat omkadering in de koers.
merci voor comments hé
wel, ik denk dat de renners goed belicht zijn en dit zowaar een geval is van op wie of wat stel je belichting af ....
of anders moet ik proberen te werken met doordrukken en tegenhouden enkel op de ondergrond. want mijn foto donkerder maken dan vallen mijn renners weer in de schaduw vrees ik. bij modelfotografie kan je er voor gaan staan met reflectiescherm om licht weer te kaatsen als je in tegenlicht fotografeert. hier niet en inflitsen was wat te ver of anders heb ik die techniek nog niet gewoon onder de knie :-)
dat kan ook.
feel free om de foto eens onder handen te nemen...
Heel knap. De renners zijn perfect belicht en daar gaat het toch om niet? Beton vind ik iets minder boeiend eerder gezegd. 't Is 't één of 't ander hé. Je kan gaan inflitsen maar dan zal die foto niet meer zo sprekend zijn als ie nu is.
Comment