Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Onderwerp is top (maar da's voor mij subjectief). Maar de scherpte, de belichting en de compositie vind ik niet goed. De Z/W bewerking vind ik nog minder geslaagd, de overbelichting van het origineel is er nog erger op geworden.
Ik heb er zelf genoeg gehangen om te weten dat het logistiek niet gemakkelijk is om jezelf te installeren halverwege een klimmuur, maar toch denk ik dat het beter moet kunnen.
Misschien waag ik me er ook eens aan met fototoestel, wie weet zing ik dan al een toontje lager
Ik mis eigelijk alleen op foto 3 scherpte, deze is daarnaast ook helaas overbelicht.
foto 1 en 2 vind ik zelf erg goed gelukt! mooi gebruik van de DOF en aardige compositie!
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment