Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag Crossdag.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zondag Crossdag.

Vandaag dus weer naar de cross geweest samen met mijn zoontje.

Veel volk en een heel open terrein. Niet gemakkelijk dus om een paar supportervrije foto's te kunnen nemen.
    Okee, er zijn er die vinden dat dat er allemaal bijhoort maar ik ben niet van die mening.
    Mijn eerste stappen in de fotografie waren trouwens in de stock-fotografie. En daar geldt dat al die clutter er niet mag opstaan. En terecht vind ik nog altijd.

Deze foto's zijn de eerste cross-foto's van mezelf die ik "showcase-waardig" acht. Extreme pannings die er net niet (of wel?) over zijn.
    De bewerking is ook een beetje overdreven....en daar zullen er dus ook wel een paar over vallen.

Gelieve jullie harde en (vooral) zo eerlijk mogelijk mening te geven.
    En "brolfoto's" is voor mijn part ook zo'n mening als dit het eerste is wat in je opkomt wanneer je deze foto's ziet.

Laat maar komen...het moet maar eens gedaan zijn met al dat halfzachte gedoe .

Re: Zondag Crossdag.

1 is rock & roll

Comment

mooie momenten, alleen wel jammer dat er zichtbaar mensen op staan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De 'overderven' panning kan ik gerust smaken.
        De bewerking ook.

Alleen vind ik bij beide foto's jammer dat het onderwerp er niet volledig opstaat.
        Vooral bij de 2e, omdat het daar maar een stuk voorwiel is dat ontbreekt.

Bij de eerste zou je dit nog kunnen verantwoorden omdat je daar duidelijk opzettelijk ingezoomd hebt. Misschien oogt het wat beter als je er rechts nog een stukje afhaalt.

'T zijn maar ideeén he...
        http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

1 volgens mij niet scherp en 2 is het jammer dat de crosser er niet volledig opstaat en trug niet scherp. Eerder foto's om in fotobeoordeling te plaatsen. Vorige foto's waren stuk beter ;-)
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            mooie momenten, alleen wel jammer dat er zichtbaar mensen op staan.
            grt,bouk.
            LOL . L'enfer c'est les autres .

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
            1 volgens mij niet scherp en 2 is het jammer dat de crosser er niet volledig opstaat en trug niet scherp. Eerder foto's om in fotobeoordeling te plaatsen. Vorige foto's waren stuk beter ;-)
            Je hebt gelijk, door de extreme panning is die tweede niet echt superscherp. Die eerste echter wel hoor, alleen is er onder de bewerkingsweg blijkbaar wat scherpte verloren gegaan.

Dit was echt een poging van mij om te zien hoever ik kon gaan met "pannen" en zoals ik zelf al vermeldde zullen sommigen vinden dat het er 'net niet' over is en anderen zullen de beweging dan weer wel te storend vinden.
            Zelf vind ik dat het nog net kan, anders had ik ze niet in showcase gepost .

De compositie is een kwestie van smaak. De eerste foto is een crop van een foto waar de rijder volledig opstaat. Maar ik vond dat draaiende wiel zo heftig dat ik dat maar als center heb genomen.
            De tweede is de foto zoals hij is. En mijn stoort het eigenlijk niet dat hij uit het kader springt, integendeel zelfs. Het benadrukt volgens mij nog de snelheid.

In elk geval: allen ontzettend bedankt voor de commentaartjes .

Comment

ik vind deze foto's mooi, vooral omdak ik er zelf ook was en die 2de met de zon bijna in het aangezicht vind ik het mooi hoe jij je lucht nog deftig kunt krijgen. en ook die 1ste toch nog zo scherp :O want ik kan aan iedereen hier zeggen volgens mij werd er op deze strook rond de 60 km/h gereden en niet iedereen jumpt even hoog, even snel, of op dezelfde plaats :P dus mooi gewoon hoe je dit hebt gedaan.
              "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
              VePix.be is the place to be :-D.

Comment

Working...
              X