Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jumping.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jumping.

Enkele van vorig jaar die ik zopas opnieuw bewerkt heb.

Foto 1 had ik al eens gepost. "vorige versie"

Foto 3 is nieuw toegevoegd aan mijn album.

Groetjes.
    lucv.be - instagram - facebook

Re: Jumping.

3 mooie scherp en mooie kleuren.
    Nr 3 vind ik eens iets anders maar wel mooi
    http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
    http://www.dannyjacobs.be

Comment

Ik ben al een paar keer komen kijken en durf nu toch:
      IK VIND DIT HEEL KNAPPE ACTIEFOTO's... maar...
      ik moet er mee lachen . Niks aan te doen .
      Bij de eerste en de tweede omdat de ruiters zo juist een beetje boven het zadel zweven. Nog eens: ik kan er niks aan doen maar vind het grappig omdat het de indruk geeft dat ze aan deze kant van de hindernis er pardoes zullen afvallen. De gelaatsuitdrukking bij de eerste bevestigt mijn "vrees"; hij haalt het niet.
      Bij de derde klampt de arme ruiter zich vast aan de teugels... maar je ziet het zo: hij is bang.
      Natuurlijk is dat allemaal fantasie aan deze kant van het internet en 'k hoop dat je 't me niet kwalijk neemt .
      En het neemt nog altijd niet weg dat je 3 echt knappe actiefoto's schoot. Mijn voorkeur voor de derde omdat het juist zo een speciale compo is. Dat ik er iets grappigs in zie kan/mag je even goed als een compliment beschouwen!
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

Comment

Knappe actie.
        Bij de 2e is de timing eigenlijk net te laat maar omdat het zo frontaal is, tegelijk ook weer mooi.

Vind alleen jammer dat bij de 3e het hoofd van het paard er niet op staat.

@VIM: Deze mannen zijn echt niet bang hoor, als je 600 kilo spier over dik meer dan een meter hoog krijgt dan kun je wat!

(de kaders hadden voor mij niet gehoeven)
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
          @VIM: Deze mannen zijn echt niet bang hoor, als je 600 kilo spier over dik meer dan een meter hoog krijgt dan kun je wat!
          Ik WEET dat: dit is topsport en op een knappe manier vastgelegd maar ik zie wat ik zie! (Vergeet aub niet de vetjes tekst in mijn eerste antwoord bij #3 te lezen .)
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

Working...
          X