Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind ik een heel mooie actiefoto!
Ze mochten wel een centimetertje meer ruimte gehad hebben boven (en onder?). En ik hou toch wat meer van een vierkante met minder ruimte opzij omdat mijn aandacht dan niet meer kan afdwalen naar de achtergrond.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Goede actiefoto...met perfecte kleuren en scherpte.
Jammer dat het ene jongentje precies maar één been heeft, maar dat is natuurlijk geluk hebben bij de opname.... dat zijn fracties van seconden en hierdoor soms onuitvoerbaar. (dit is natuurlijk muggeziften )
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Je hebt gelijk, maar in sportfotografie heb je soms de keuze niet.
Als ik deze rechtzet, dan snij ik een deel van het hoofd af.
Je moet hem niet recht zetten, je moet hem recht fotograferen
Staan de hoofden er dan maar half op... pech gehad en de vuilbak in! Dat heb je nu eenmaal met primes. Als je snel genoeg bent kan je ook altijd op verticale positie overschakelen als ze te dicht komen.
Dat kan ik eens proberen, maar of dit altijd lukt.
Ik sta niet altijd stil bij voetbal van...., staat mijn camera recht, neen, gewoon mijn ding doen en t'ja, eens iets scheef, dan maar scheef zeker,
Comment