Foto genomen op de wedstrijd Club Brugge - Dender.[IMG][/IMG]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Duel om de bal
Collapse
X
-
-
Re: Duel om de bal
sorry,
hetgeen mij stoort zijn alle afgesneden voeten, veel te rommelige foto, te druk en scheef
Het is een duel maar je ziet niet tussen wie allemaal.
ik vind dit niet showcase waardig.
-
Oorspronkelijk geplaatst door gregoireke Bekijk berichtsorry,
hetgeen mij stoort zijn alle afgesneden voeten, veel te rommelige foto, te druk en scheef
Het is een duel maar je ziet niet tussen wie allemaal.
ik vind dit niet showcase waardig.
Je andere voetbalfoto's vond ik best wel mooi, maar deze is gewoon niet van dat niveau.
Comment
-
Technische uitvoering stukken beter dan de vorige.
Nu is de compositie echter niet zo mooi.
Tip: diafragma in dit geval toch terug zetten naar 3.2 om de optimale scherpte uit je objectief te halen.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
grappig shot en leuk dat de meeste spelers helemaal geen oog hebben voor de bal.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
'k Heb er lang zitten naar kijken maar heb nu al mijn moed bij elkaar geraapt en durf er nu toch iets over te zeggen .
Als je wou bewijzen dat hier een bende "brosselaars" aan het werk zijn, heb je dat goed gedaan . (Met een naar de supporters van beide ploegen.)
'k Mag eigenlijk geen namen noemen maar vooral Simaeys doet dat hier goed .
Als je de bal wegshopt mag hij zo bij "FotoFun": wat een gedrum voor die bal.
Maar dit lijkt me een hoekschopfase en daar wordt altijd zo gewrongen dus op wat er op het veld gebeurt heb jij als fotograaf niet veel invloed. Natúúrlijk hadden de voeten er op gemoeten en misschien had je beter een paar spelers mét bal er uit gecropt om de overbevolking op je foto minder storend te laten overkomen?
Technisch vind ik hem toch goed hoor.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
ik volg wat men hierboven verteld maar ik vindt de kleuren wel heel mooiwww.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Comment
Comment