Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stoere binken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• stoere binken

NAAR AANLEIDING VAN DISCUSSIE DERDE FOTO TOEGEVOEGD

Lopen wij daar beneden aan den dijk, komen die jongens naar beneden. Het glijdt met die modder alle kanten uit, maar ze houwen hem recht.... een mooie belevenis. Hier twee plaatjes. ben echt een beginneling in sport hoor, maar echt niet wars van commentaar want daar leer ik van, dus beste mannen van BD GEEF GAS!!!!

toen stonden ze beneden, vlak voor ze opstegen ..... (je weet wel, op het achterwiel,ik zou het niet durven (denk ik).....

Op deze derde foto staat dan wel de hele crossmotor, maar de foto mist imo toch de dynamiek van foto 1. De kleur kreeg ik niet helemaal passend, maar het is ook niet bedoeld als serie. Commentaar welkom.

Last edited by Henk47; 17 maart 2009, 02:11.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: stoere binken

stevig in de modder kan je wel zeggen,jammer dat 1 er net niet helemaal opstaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      stevig in de modder kan je wel zeggen,jammer dat 1 er net niet helemaal opstaat

Tsja, dat is een keuze, ik heb het achterwiel wel maar ik wilde de nadruk op het voorwiel en de persoon leggen omdat (voorwiel) daar de actie zichtbaar is....
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Tsja, dat is een keuze, ik heb het achterwiel wel maar ik wilde de nadruk op het voorwiel en de persoon leggen omdat (voorwiel) daar de actie zichtbaar is....
        zo had ik het nog niet bezien,wat mij wel een beetje stoort is die tak,maar dat kan je moeilijk tussen al dat geweld snel even wegdoen hé maar ik vind het toch een goeie

Comment

Weet je wat ook mooi actie-beelden geeft?

Als je vlak achter het slijkerige achterwiel gaat staan van zo'n motor en dan vraagt aan de rijder om eens volgas te vertrekken.

Gewoon doen hé, de volgende keer .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht

Als je vlak achter het slijkerige achterwiel gaat staan van zo'n motor en dan vraagt aan de rijder om eens volgas te vertrekken.

ja, dan hang je vol met "drek"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht

Ik zag zojuist jouw motocrossbeelden. Super zeg, die duwen mijn inzending als vanzelf naar de beginnershoek... och, ook voor mij de eerste keer. Het was haastwerk, we stonden veertig meter verderop en zagen die jongens naar beneden glijden. Dan kun je niet vragen om te wachten, dus wij als een hazewind er naar toe, nog geluk dat m'n toestelleke hem op tijd scherp kreeg....
              Henk
              (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Ik zag zojuist jouw motocrossbeelden. Super zeg, die duwen mijn inzending als vanzelf naar de beginnershoek... och, ook voor mij de eerste keer. Het was haastwerk, we stonden veertig meter verderop en zagen die jongens naar beneden glijden. Dan kun je niet vragen om te wachten, dus wij als een hazewind er naar toe, nog geluk dat m'n toestelleke hem op tijd scherp kreeg....
                Henk
                Het verschil is natuurlijk dat je op de motorcross een ganse dag de kans krijgt om honderden passerende crossers te fotograferen.
                Je hebt slechts één kans gehad, en die kans heb je ook heel goed benut. Gezien de omstandigheden zijn dit dan ook zeer geslaagde foto's.
                Mij zou het waarschijnlijk niet lukken, want mijn percentage mislukte foto's ligt gewoon nog altijd veel te hoog bij dergelijke nu-of-nooit-momenten.
                Je doet me dus veels te veel eer aan. Ik ben echt nog een complete nieuweling op dit fotografievlak.

Maar laten we het daar maar bij houden want het begint hier stilaan onfris te ruiken door al dat wederzijds bewierroken .
                (Voor de mods: dat laatste was ook al een grapje hé ).

Comment

ondanks je spurtje staat hij er nog scherp op, da's knap, maar ik had hem er toch liever helemaal op gezien (ik begrijp je uitleg wel maarja, smaken verschillen hé ).
                  groeten, Erik. -BD0841BE-
                  http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RiBo Bekijk bericht
                    ondanks je spurtje staat hij er nog scherp op, da's knap, maar ik had hem er toch liever helemaal op gezien (ik begrijp je uitleg wel maarja, smaken verschillen hé ).

Oké dan, ik had er nog een, die imo echter minder dynamiek vertoont (zeg ik het goed, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Zie aan het begin van dit draadje toegevoegd als derde foto.
                    Henk
                    (BD1383NL)

Comment

derde is ook wel goed hoor Henk

Comment

Nr1 zou ik zelfs nog wat krapper durven croppen op een zodanige manier dat alleen de motorrijder er op staat (dus rechts net achter de voet en boven net boven de helm afsnijden). De voorvork en de uitdossing laten al voldoende zien waar het om gaat.

Probeer eens?

Nr 2 en 3 zijn gewoon aardige kiekjes naar mijn mening.
                        Groetjes, KC
                        www.sportbeelden.com

Comment

Ik zou opteren voor foto nummer 1 maar daar zijn zoals hier boven vermeld wel 2 opmerkingen over betreffende: dat takje en dat achterwiel dat er niet opstaat.

De kleuren en scherpte in deze foto zitten zeker goed!
                          Canon EOS 1D + Tamron 28-75 F2.8 + Canon 50mm F1.8 + Canon 300mm F4 L

"Photography is truth."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
                            Nr1 zou ik zelfs nog wat krapper durven croppen op een zodanige manier dat alleen de motorrijder er op staat (dus rechts net achter de voet en boven net boven de helm afsnijden). De voorvork en de uitdossing laten al voldoende zien waar het om gaat.

Probeer eens?

Nr 2 en 3 zijn gewoon aardige kiekjes naar mijn mening.

Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het geheel dan wat 'zweverig' worden. Die tak inderdaad, die is weg te halen maar effe geen tijd ivm vervolg op Mensen en modellen, Crackle en Shirley..... Eerlijk gezegd is sportfotografie niet mijn ding...
                            Bedankt voor je bijdrage!
                            Henk
                            (BD1383NL)

Comment

Working...
                            X