Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rally "Routes Du Nord 2009" Zondag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rally "Routes Du Nord 2009" Zondag

Hier enkele foto's, reactie graag

mod slechts max 3 foto's per topic

Ok 'k wist het niet sorry
    Last edited by Jan005; 12 maart 2009, 18:44. Reden: 2 foto's te veel

Re: Rally "Routes Du Nord 2009" Zondag

Hopelijk kan je eerlijke kritiek appprecieren want dit vind ik dus echt totaal niks.

Driemaal een (verschillend model) stilstaande auto voor driemaal datzelfde storende bord en met dezelfde benen als achtergrond.
    En alles scherp van voor naar achter zonder dat er een greintje beweging of actie te bespeuren is. Kan het eigenlijk nog saaier en banaler?

Ik vraag me af wie dit nu knappe fotografie vind? Of wie dit nu mooi vindt, of origineel, of enigszins anders interessant?
    Ik in elk geval niet.

Wat is hier nu de moeite waard om naar te kijken? Niks toch.
    Of is het idee: "Het zijn echte rally-wagens met bekende rally-piloten erin tijdens een bekende race. Allemaal tamelijk uniek dus. Als ik daar dan een foto van neem is die per definitie ook onmiddelijk uniek."?

Misschien leuk voor een handjevol rallyfanaten op een rallyforum maar volgens mij niet op een fotografieforum en al zeker niet in showcase.

Maar dat is dus enkel mijn hoogstpersoonlijke en uiterste subjectieve mening. Het zou dus best kunnen dat ik hier de bal compleet missla.

(Dat laatste was een grapje ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
      Hopelijk kan je eerlijke kritiek appprecieren want dit vind ik dus echt totaal niks.

Driemaal een (verschillend model) stilstaande auto voor driemaal datzelfde storende bord en met dezelfde benen als achtergrond.
      En alles scherp van voor naar achter zonder dat er een greintje beweging of actie te bespeuren is. Kan het eigenlijk nog saaier en banaler?

Ik vraag me af wie dit nu knappe fotografie vind? Of wie dit nu mooi vindt, of origineel, of enigszins anders interessant?
      Ik in elk geval niet.

Wat is hier nu de moeite waard om naar te kijken? Niks toch.
      Of is het idee: "Het zijn echte rally-wagens met bekende rally-piloten erin tijdens een bekende race. Allemaal tamelijk uniek dus. Als ik daar dan een foto van neem is die per definitie ook onmiddelijk uniek."?

Misschien leuk voor een handjevol rallyfanaten op een rallyforum maar volgens mij niet op een fotografieforum en al zeker niet in showcase.

Maar dat is dus enkel mijn hoogstpersoonlijke en uiterste subjectieve mening. Het zou dus best kunnen dat ik hier de bal compleet missla.

(Dat laatste was een grapje ).
      Ok bedankt elk zijn eigen hobby dan maar, ze kunnen niet allemaal voor autosport en fotografie zijn hé!
      Hier nog enkele andere foto's zonder dat paaltje en benen.

mod nogmaals: max drie foto's per topic, start desnoods een nieuw topic
      Last edited by devid; 14 maart 2009, 10:43.

Comment

Kan dit ook niet echt plaatsen... Zeker hier niet op zijn plaats (maar wie ben ik om dit te zeggen...) zeker geen goeie fotografie
        Dare to be different than the pack...
        https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk bericht
          Kan dit ook niet echt plaatsen... Zeker hier niet op zijn plaats (maar wie ben ik om dit te zeggen...) zeker geen goeie fotografie
          Zeg me waar ik dat dan wel moet plaatsen en wat er mis is met die foto's dan weet ik teminste waar ik moet aan werken tegen de volgende rally in Tielt "TAC"!!!

Comment

probeer misschien eerst wat foto's te posten in foto beoordeling. daar kunnen ze U met tips and trics verder helpen. Vermijd zeker storende elementen zoals dat paaltje. probeer uw cadrage goed te voorzien vooraf, bepaal vooraf wat je in je beeld wil. Aan de scherpte moet ook zeker nog gesleuteld worden. blijven oefenen zou ik zeggen... dat doen we zelf ook constant...
            Dare to be different than the pack...
            https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

Comment

En de sluitertijd een heel stuk langer zodat je de beweging van de wagen kan vastleggen of toch zeker al van de wielen...

Nu staan de wagens volledig stil !

Kijk eens rond op de site van forumgebruiker Lambocars en lees dit (www.carphototutorials.com) vooral eens goed (is wel voor op circuit maar je zal er al zeker veel van opsteken) en veel proberen... Succes.
              Flickr Photopage

Comment

Dit zegt ook mij niks, duidelijk iemand die een fototoestel vastneemt en op het knopje duwt! Er komt wel wat meer bij kijken. Ik denk aan uw foto's te zien dat je daar al wel achter bent gekomen!
                www.rallyandraces.com

Comment

Working...
                X