Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rallye de hannut 2009

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rallye de hannut 2009

voormiddag rot slecht weer
    namiddag was het beter

op het randje

van dichtbij

de winnaar zoals de rest hem zag

alvast bedankt voor de comments

grtz
    nikon coolpix s9100

Re: rallye de hannut 2009

3 snelle actie prenten,ik ga voor 3

Comment

ga voor de (het gaat maar net goed) van de eerste opname.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Eerste is de beste.
        Canonian

Comment

De eerste is kwa actie de beste van de drie. De tweede daar zit een grote een oranje gloed over de deur maar ik denk dat het komt door de laagstaande zon. dit kan je door de kleuren mixer aan te passen. Ik vind deze foto wel goed.
          De derde is te donker voor mij maar wil niet zeggen dat er minder actie in zit en deze kan je nog meer oplichten...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De titel bij die eerste foto had kunnen zijn: "Rallyrijders parkeren even aan de kant om frietje te nuttigen".

Op de tweede foto zijn ze volgens mij (al aan de kant geparkeerd zijnde) aan het discussieren over de hoeveelheid stoverijsaus dat de ene meer heeft gekregen dan de andere.

De derde foto is de enige waar de auto ook effectief aan het rijden is.
            Voor mij is dit dan ook de meest geslaagde .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
              De titel bij die eerste foto had kunnen zijn: "Rallyrijders parkeren even aan de kant om frietje te nuttigen".

Op de tweede foto zijn ze volgens mij (al aan de kant geparkeerd zijnde) aan het discussieren over de hoeveelheid stoverijsaus dat de ene meer heeft gekregen dan de andere.

Voor mij is dit dan ook de meest geslaagde .
              he, een frietkotexploitant op bd
              nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht

ik had het waarschijnlijk anders gezegd maar wat leonbidon hier beweerd is spijtig genoeg wel de waarheid!
                groeten, Erik. -BD0841BE-
                http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Working...
                X