Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motorcross Moerbeke-Waas.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Motorcross Moerbeke-Waas.

Sportfotografie was iets dat me tot heel recent eigenlijk niks zei.
    Ik zag er echt de lol niet van in.
    Tot vorige week dus. Toen ben ik voor de eerste maal naar een motorcross geweest.
    En ondertussen begin ik toch stilaan de smaak te pakken te krijgen voor dit soort fotografie.

De "pan"-foto's en nog wat andere pogingen post ik deze week wel in foto-beoordeling.
    Maar de volgende foto's vond ik persoonlijk toch de moeite om in showcase te posten.

Laat julli oordeel maar komen. Behandel me maar eens goed hard zou ik zeggen .

Re: Motorcross Moerbeke-Waas.

2 mooie hoor! De eerste krijgt mijn absolute voorkeur. Sportfotografie met net dat ietsje meer.

Grtz...
    **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

Comment

Die eerste is idd een mooie. Hij zit wat krap aan de bovenkant maar voor de rest
      Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Twee mooie plaatjes nr 1 de beste spijtig dat je van boven niet meer van de lucht heb

grt
        dany10
        Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
        Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dany10 Bekijk bericht
          Twee mooie plaatjes nr 1 de beste spijtig dat je van boven niet meer van de lucht heb

grt
          dany10
          Er is nogthans al een klein stukje lucht bijgezet hoor .
          Meer vond ik niet nodig want nu knalt hij door de nauwe crop, als het ware zowat uit de foto. Wat ik dus wel goed vind. En z'n schaduw staat al even krap in de benedenhoek, dat past dus wel .
          En die veiligheidsman staat ook al mooi aan de kant, waardoor alles prima in evenwicht is volgens mij.

(En nu ik het hier zo bezie heb ik dat gisteren toch maar redelijk slordig gedaan, dat bijzetten van mijn luchtje . Teveel haast om de foto hier te kunnen posten waarschijnlijk.)

Misschien had ik beter die bomen weggewerkt ook?

Comment

2 mooie met als uitschieter nr 1 mooie comp alles valt mooi
            op zijn plaats

Danny
            http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
            http://www.dannyjacobs.be

Comment

1 mooie schaduw de vlaggeman er misschien niet op,2 vind ik net iets meer actie hebben naar m.i.

Comment

2 mooie , al had ik bij de eerste de piloot wel wat meer ruimte gegeven!
                groeten, Erik. -BD0841BE-
                http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Working...
                X