Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Meestal ben ik niet zo'n liefhebber van foto's van motorische sporten, maar bij deze blijf ik toch wat stil achter.
De manier waarop je de kleuren van de kledij van de rijders laat schitteren tegen de sombere achtergrond is prachtig.
En het oog dat je hebt om je positie te kiezen om storende elementen te voorkomen is opvallend. 't Is waar: toeschouwers horen bij een cross, maar zo plaatjes zonder zijn al even mooi!
En daar bovenop zijn het prachtige actiefoto's.
Knap werk!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Meestal ben ik niet zo'n liefhebber van foto's van motorische sporten, maar bij deze blijf ik toch wat stil achter.
De manier waarop je de kleuren van de kledij van de rijders laat schitteren tegen de sombere achtergrond is prachtig.
En het oog dat je hebt om je positie te kiezen om storende elementen te voorkomen is opvallend. 't Is waar: toeschouwers horen bij een cross, maar zo plaatjes zonder zijn al even mooi!
En daar bovenop zijn het prachtige actiefoto's.
Knap werk!
Ik volg hier volledig .
Vooral die tweede foto springt er ontzettend uit voor mij. In die foto zit alles echt goed.
Comment