Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie foto, leuke bewerking. De remlijnen ten opzichte van de auto geven deze foto wat speciaals .
Ik moet RikH echter wel gelijk geven wat die Melka-reclame betreft. Het stoort redelijk in deze foto.
Zelf zou ik er bovenaan een stuk hebben afgedaan. Tot net boven de verste wit-rode afsluiting.
Dan komen de remlijnen die naar de kever leiden nog wat beter uit en staat de auto ook mooier qua compositie op de foto. En dan ben je ineens ook van die lelijke reclame af .
Drie redenen dus om hem zo te croppen en geen enkele om er onderaan een stuk af te doen . Neh.
Thx voor de comments, heb de crop toegevoegd
De reclame stoorde mij niet echt omdat dit zo is op een circuit.
Maar kan de crop best smaken
Vèèèèèèèèèèèèèèèle beter zo .
En ik zie nu opeens zelfs een vierde argument dat pleit voor deze crop: nu heb je ook een normaler foto-formaat waar het voordien mossel noch vis was (noch vierkant nog 2/3den-achtig).
Maar t'is gewoon mooier, dat is natuurlijk het belangrijkste argument .
En ik zie nu opeens zelfs een vierde argument dat pleit voor deze crop: nu heb je ook een normaler foto-formaat waar het voordien mossel noch vis was (noch vierkant nog 2/3den-achtig).
Maar t'is gewoon mooier, dat is natuurlijk het belangrijkste argument .
Comment