Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Verkeerde ploeg. Je had beter blauw- wit voor je lens
Jammer dat ik moest werken, ik was er graag bijgeweest.
ik denk dat je je vergist. dit is niet de bekerfinale hoor. dit is de match oostende - richa michelbeke
het blauw-wit waarvan u spreekt is waarschijnlijk vdkgent? spijtig dat we de duimen moeten hebben leggen in de halve finale. maar ja... die scheidsrechter he
de conversatie, beter/leuker dan de opname zelf.
grt,bouk.
Mee eens:
In de eerste is er "geen bal" te zien. Ik bedoel dit letterlijk hoor... maar natuurlijk daardoor ook een beetje figuurlijk. Je vangt wel de actie maar het belangrijkste element in een volleyBALmatch ontbreekt. Nu is het alsof er daar iemand wat gewrongen in de lucht hangt. Met de bal erbij kan deze foto wél kloppen, zelfs al heb je een achtergrond die óók de aandacht opeist.
De tweede vind ik niet veel meer dan een mooie snapshot zo van boven op ooghoogte geklikt. Ik zie te weinig actie of beweging.
En bij de derde mikte je te veel naar rechts: een halve speelster en een zee van ruimte aan de andere kant helpt de compo niet echt. Ook de rommel op de achtergrond is het beeld niet goed gezind.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
euh .... dan klopt deze foto helemaal niet meer. Omdat bij een sprongopslag de bal véééééél hoger is. OK ik kan dan wel uitzoomen maar wat zie je dat nog van die aktie.
Over lelijke en rommelige achtergronden heb ik niet altijd de vrije keuze hé maar wou terug eens foto's zonder net, blijkbaar niet goed overgekomen dus
bij derde kan ik er nog volgen maar het gaat vlug zulle
maar no hard feelings hoor , respect voor jullie mening
Comment