Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
legends boucles
Collapse
X
-
-
-
Re: legends boucles
Ferme snelheid in de tweede knappe reeksJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Voor mij den derden !!! Perfecte snelheid
Tweede ook mooie panning maar had graag iets meer van de voorkant gezien is net iets te laat genomen.
Comment
-
-
Mooie reeks, doe zo verder zou ik zeggen .
Comment
-
De 3e omdat daar op het eerste zicht het minste mee geknoeid is. Zie ik dat nu alleen? De photoshop bewerking op de eerste (blur, clonen) is prutswerk. Ik snap trouwens niet waarom iemand er blur wil bijshoppen. Leer gewoon je toestel fatsoenlijk instellen, dan krijg je dat effect ook.
Sorry, heb een hekel aan dit soort photoshoptoepassingen in dit soort fotografie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk berichtDe 3e omdat daar op het eerste zicht het minste mee geknoeid is. Zie ik dat nu alleen? De photoshop bewerking op de eerste (blur, clonen) is prutswerk. Ik snap trouwens niet waarom iemand er blur wil bijshoppen. Leer gewoon je toestel fatsoenlijk instellen, dan krijg je dat effect ook.
Sorry, heb een hekel aan dit soort photoshoptoepassingen in dit soort fotografie.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtDenk dat jij de enige bent die dat ziet, want ik zie toch geen shopwerk aan de eerste
Bij de tweede heb ik ook een onwezenlijk gevoel, maar 100% zeker ben ik niet.Last edited by subby; 20 februari 2009, 10:50.
Comment
-
Comment