Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boucles de Spa Legends
Collapse
X
-
-
Re: Boucles de Spa Legends
Kleuren komen mij nogal flets over.
-
3 mooie, laatste een prachtlocatie me dunkt.
Maar ook hier komen de kleuren me ietwat te flets over.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door derHans Bekijk bericht3 mooie, laatste een prachtlocatie me dunkt.
Maar ook hier komen de kleuren me ietwat te flets over.
Hans.
Inderdaad een mooi standpunt had je daar ! (foto 3)
Maar ik moet m'n voorgangers gelijk geven, deze heeft wat last van het harde zonlicht, en dat is jammer, het zou anders een pracht van een foto zijn!
Comment
-
Bedankt voor de reacties. Ik heb er wat in lightroom aan gewijzigd om er een andere sfeer in te brengen, niet echt geslaagd dus . Ik zal ze straks een posten met 'gewone' kleuren'.
De laatste is trouwens gewoon genomen in de laatste bocht voor de finish van de u allen bekende ClémentineCanon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8
Comment
-
-
Is al veel beter die laatste, knappe achtergrond maar zie er niet echt de snelheid in van de rally.
Bij de tweede is die actie veel beter zichtbaar maar daar zijn de kleuren ook te flets, de rode porsche kan wel iets meer contrast gebruiken.
Comment
-
Naar mijn gevoel was hier veel meer mee te doen, zeker met die locatie van de laatste!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikke Bekijk berichtNaar mijn gevoel was hier veel meer mee te doen, zeker met die locatie van de laatste!Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk berichtIs al veel beter die laatste, knappe achtergrond maar zie er niet echt de snelheid in van de rally.
Bij de tweede is die actie veel beter zichtbaar maar daar zijn de kleuren ook te flets, de rode porsche kan wel iets meer contrast gebruiken.
De foto is wel genomen met een Talbot, plaats hier een rode porsche of die Alfa dan krijg je meer het gevoel van die snelheid
Comment
Comment