Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Onderbelicht? Kan zijn, ik kan er in ieder geval blijven naar kijken. Doet me een beetje denken aan de film Point Break, waar de surfscenes ook in tegenlicht genomen zijn, mete een gelijkaardig effect
ik kan er in ieder geval blijven naar kijken. Doet me een beetje denken aan de film Point Break, waar de surfscenes ook in tegenlicht genomen zijn, met een gelijkaardig effect
Dat heb je goed gezien Den D!
Onderbelicht? Met een gradatie van inzwart tot inwit...
Het was om het water te doen, die figuren zijn natuurlijk in silhouet door het tegenlicht.
Juist, men moet er voor zijn... of men is er tegen
de 3de vind ik nog iets hebben, de eerste 2 niet, ofwel moet je volledig voor het zware 'tegenlicht-effect' gaan, ofwel moet je zorgen dat ze goed belicht zijn.
de eerste is voor mij de minste
Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
Comment