Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Koning Albert aka wereldkampioen veldrijden 2009
Twee originele compo's. Ik heb er al meerdere gezien van het WK, maar deze springen er wel uit qua originaliteit. Het is leuk om ook het publiek wat mee te betrekken. Zeker bij de tweede heb je dit zeer goed gedaan.
Dank voor de positieve reacties! Gelet m'n late aankomst op de omloop had ik geen andere keuze dan het publiek erbij te betrekken ;-)
Maar geeft inderdaad dat tikkeltje extra.
Mooie opnames van een magistraale ploeg.Dit doet me weer eens te meer een krop in de keel krijgen wat de Belgen hebben gepresteerd. De actie zit er bij beide fotos goed in. De spandoek op de eerste foto hadden ze beter thuis gelaten want dat is de winst geweest van de Belgen.JAmmer Lars maar ze hebben je gevelt.
Foto 2 is echt een pareltje al is ie wat donker..Maar dat geeft niet..Och was ik maar daar geweest op het grote feest..Ik benijd je..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bij de eerste vind ik de combi met het spandoek wel leuk gevonden, maar toch vind ik het beeld te druk, het wordt bijna een zoekplaatje.
De tweede is wel erg sterk zo, erg originele plaat ook! Als ik toch kritisch moet blijven zou ik opmerken dat het jammer is dat het voorwiel er net niet helemaal opstaat.
Dank aan iedereen voor het kijken en voor de leuke opmerkingen!
@ rapid, kbegrijp je redenering voor de volle 100% maar was echt niet evident om foto's te nemen tussen de massa... en die tweede was eerder een lucky shot, ben al blij dat niels er op staat... dat wiel uit beeld... geeft de snelheid weer he
Comment