Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij zo'n kampioenschap is het niet zo zeer de hoogte (in dit geval max 15,30 m),maar wel de moeilijkheidsgraad van de te klimmen route die belangrijk is. Die wordt aangegeven door een te volgen kleur. Er komt heel wat kracht en techniek aan te pas. Ook het in beeld brengen van zo'n evenement is om een hoop redenen niet eenvoudig.
In dit geval vind ik de laatste de beste, maar ik zou er toch nog een stuk onderaan wegcroppen.
leuke beelden, maar nergens een referentiepunt voor de hoogte.
grt,bouk.
En de fotografen mogen zich in de desbetreffende klimzaal ook niet zomaar overal opstellen... spijtiggenoeg!
Ik heb er een paar jaar terug de mogelijkheid gehad om er 'vrij' te fotograferen en dat levert van de verschillende standpunten wel een interessanter resultaat.
Vanop de positie van Vince, moet je het meer hebben van de pose van de klimmer om het beeld te 'maken'.
1 vind ik vrij goed, 2 niet (fototechnisch lijkt het eerder op een videograb - waarschijnlijk verslikt de ruisonderdrukking zich zwaar op de fijne structuur van de klimwand) en de klimster bij 3 moet eens leren wat touwvoering is.
Comment