Deze wil ik jullie niet onthouden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Scheldecross van Antwerpen deel 2
Collapse
X
-
De Scheldecross van Antwerpen deel 2
Last edited by cromagnonman; 14 augustus 2010, 08:16.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.beLabels: Geen
-
-
Re: De Scheldecross van Antwerpen deel 2
Aha hier staan de wielrenners en hun fietsen veel beter in de compositie dan bij je vorige postings Voorkeur voor nummer 3
Mvg,
Den Door.My site : http://www.photografie.be
-
Ik vind deze serie ook beter dan de vorige. Ik begrijp alleen je instellingen niet zo goed (bijv bij de eerste: 1/125 F14 bij 400 iso en 2/3 ev onderbelichting terwijl je 2.8 tot je beschikking hebt).
Ik vermoed dat je door de vrij lage sluitertijd wat beweging in de foto wilde krijgen. Dit lukt dan ook vrij aardig bij de eerste, maar deze is dan wel te donker en heeft (hierdoor?) veel ruis (zie de benen).Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk berichtIk vind deze serie ook beter dan de vorige. Ik begrijp alleen je instellingen niet zo goed (bijv bij de eerste: 1/125 F14 bij 400 iso en 2/3 ev onderbelichting terwijl je 2.8 tot je beschikking hebt).
Ik vermoed dat je door de vrij lage sluitertijd wat beweging in de foto wilde krijgen. Dit lukt dan ook vrij aardig bij de eerste, maar deze is dan wel te donker en heeft (hierdoor?) veel ruis (zie de benen).Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment