Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind deze serie ook beter dan de vorige. Ik begrijp alleen je instellingen niet zo goed (bijv bij de eerste: 1/125 F14 bij 400 iso en 2/3 ev onderbelichting terwijl je 2.8 tot je beschikking hebt).
Ik vermoed dat je door de vrij lage sluitertijd wat beweging in de foto wilde krijgen. Dit lukt dan ook vrij aardig bij de eerste, maar deze is dan wel te donker en heeft (hierdoor?) veel ruis (zie de benen).
Ik vind deze serie ook beter dan de vorige. Ik begrijp alleen je instellingen niet zo goed (bijv bij de eerste: 1/125 F14 bij 400 iso en 2/3 ev onderbelichting terwijl je 2.8 tot je beschikking hebt).
Ik vermoed dat je door de vrij lage sluitertijd wat beweging in de foto wilde krijgen. Dit lukt dan ook vrij aardig bij de eerste, maar deze is dan wel te donker en heeft (hierdoor?) veel ruis (zie de benen).
Het was inderdaad de bedoeling om hier de beweging in beeld te krijgen, daar de renners in een snel tempo voorbij komen is het wel zo dat voor elke foto toch misschien niet de ideale instellingen genomen zijn
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Comment