Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Scheldecross van Antwerpen deel 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Scheldecross van Antwerpen deel 2

Deze wil ik jullie niet onthouden.

Last edited by cromagnonman; 14 augustus 2010, 08:16.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Re: De Scheldecross van Antwerpen deel 2

Aha hier staan de wielrenners en hun fietsen veel beter in de compositie dan bij je vorige postings Voorkeur voor nummer 3

Mvg,

Den Door.
    My site : http://www.photografie.be

Comment

Ik vind deze serie ook beter dan de vorige. Ik begrijp alleen je instellingen niet zo goed (bijv bij de eerste: 1/125 F14 bij 400 iso en 2/3 ev onderbelichting terwijl je 2.8 tot je beschikking hebt).
      Ik vermoed dat je door de vrij lage sluitertijd wat beweging in de foto wilde krijgen. Dit lukt dan ook vrij aardig bij de eerste, maar deze is dan wel te donker en heeft (hierdoor?) veel ruis (zie de benen).
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
        Ik vind deze serie ook beter dan de vorige. Ik begrijp alleen je instellingen niet zo goed (bijv bij de eerste: 1/125 F14 bij 400 iso en 2/3 ev onderbelichting terwijl je 2.8 tot je beschikking hebt).
        Ik vermoed dat je door de vrij lage sluitertijd wat beweging in de foto wilde krijgen. Dit lukt dan ook vrij aardig bij de eerste, maar deze is dan wel te donker en heeft (hierdoor?) veel ruis (zie de benen).
        Het was inderdaad de bedoeling om hier de beweging in beeld te krijgen, daar de renners in een snel tempo voorbij komen is het wel zo dat voor elke foto toch misschien niet de ideale instellingen genomen zijn
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

mooi zeg!
          FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Working...
          X