Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ga jij veel foto's maken op de cyclocross? wou deze week eens een keertje gaan proberen in zolder ... maar heb een beetje schrik dat de mooie plaatsjes snel bezet zullen zijn
Oorspronkelijk geplaatst door The photographerBekijk bericht
ga jij veel foto's maken op de cyclocross? wou deze week eens een keertje gaan proberen in zolder ... maar heb een beetje schrik dat de mooie plaatsjes snel bezet zullen zijn
een tip; ga gaan staan aan een oversteekplaats en praat een beetje tegen de "bewaker" van de oversteekplaats en blijf daar bij hem staan, zo kun je ze mooi frontaal vastleggen,
Forum voor het plaatsen van foto's waar actie centraal staat: sport, beweging, ....
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Photography helps people to see -Berenice Abbott-
BD1050BE
een tip; ga gaan staan aan een oversteekplaats en praat een beetje tegen de "bewaker" van de oversteekplaats en blijf daar bij hem staan, zo kun je ze mooi frontaal vastleggen,
gezien hoe die fotograaf voorbije zondag een trek kreeg van een renner , dacht van Sven vanthourenhout , wil k ni echt meemaken , maar die was mss redelijk onvoorzichtig die fotograaf...
Amaai... dank voor de reacties!
@ the photographer: ik ga niet zo vaak naar de crossen zelf, zie het liever op tv
Maar als ik ga probeer ik me zoveel mogelijk tussen de massa te wringen. Soms lukt dat, soms niet... Maar als ze je met een degelijk toestel spotten maken ze wel ruimte hoor... denkend dat je "van de gazet" bent... Althans was bij mij vrijdag het geval.
En ja, zien dat je de renners niet hindert he... komen soms sneller en dichter voorbij je dan je zelf verwacht, zeker als je door de lens staat te gluren...
Succes in Zolder!
Comment