Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sleddog 2008 (2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sleddog 2008 (2)

Hopelijk vinden jullie de hondjes nu groot genoeg.

Groetjes.
    lucv.be - instagram - facebook

Re: Sleddog 2008 (2)

Compo's vind ik goed gekozen, maar vooral 2 is indrukwekkend. Alleen zijn de foto's naar mijn gevoel teveel bewerkt, zeker als sportfoto. Mvg
    http://www.patricklemaire.photography/

Comment

voorkeur 2e.. 1e komt vreemd over... voorgrond in verhouding tot achtergrond, ik weet hetn iet precies...tikkie te verscherpt of zo??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht
        Compo's vind ik goed gekozen, maar vooral 2 is indrukwekkend. Alleen zijn de foto's naar mijn gevoel teveel bewerkt, zeker als sportfoto. Mvg
        Wat is er dan zoveel aan bewerkt?

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        voorkeur 2e.. 1e komt vreemd over... voorgrond in verhouding tot achtergrond, ik weet hetn iet precies...tikkie te verscherpt of zo??
        Dit effect komt door de tele.
        Deze reeks is verscherpt zoals al men andere reeksen namelijk 1,5px op 100% threshold 4 levels, en nog nooit opmerking gehad dat ze teveel verscherpt zijn.
        Bizar.
        lucv.be - instagram - facebook

Comment

Foto 2 duidelijk de betere, beste compo. Kader mag voor mijn part wel weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk bericht
            Wat is er dan zoveel aan bewerkt?

Dit effect komt door de tele.
            Deze reeks is verscherpt zoals al men andere reeksen namelijk 1,5px op 100% threshold 4 levels, en nog nooit opmerking gehad dat ze teveel verscherpt zijn.
            Bizar.
            Als ik op mijn beeldscherm kijk, dan ziet het meest linkse hondje , in foto 1, er opgeplakt uit, en dat bedoelde ik met te verscherpt.. W.s. wordt dit effect nog verder versterkt doordat de voorgrond er onnatuurlijk uitziet.. Dat ligt niet aan je materiaal of jezelf, het is gewoon wat ik waarneem..En daar is op zich niets bizars aan hoor..

Comment

Nr2

Comment

2de is de beste, maar die blik in de ogen van rechtse (donkere) hond op de 3e foto is subliem
                Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Working...
                X