Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KBBC Oostkamp-De Pinte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • KBBC Oostkamp-De Pinte

    Hallo,

    Hier een paar foto's van de basketwedstrijd KBBC Oostkamp- De Pinte. Het werd een een spannende wedstrijd met Oostkamp als winnaar.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Mvg

    Patrick
    Nikon.

  • #2
    Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

    leuke reeks, maar bij allen staat er net wat te veel op.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

      leuk om mijn oude ploeg nog eens te zien... (heb daar een 10 tal jaar gespeeld en jeugdploeg gecoacht)

      ik zou de 3 foto toch eens croppen... reclame eraf en de bank eraf... puur naar de actie...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

        Ben toevallig op dit forum gekomen via google. Ben jij de donkerharige man die altijd foto's neemt tijdens de matchen van Oostkamp. Ben blij dat ik eens het resultaat zie van je werk tijdens de match.
        Doe zo verder. Is altijd leuk om eens een actiefoto van mijn ventje te zien. Het is niet mogelijk om ze (deze en eventueel van vorige seizoenen) digitaal te krijgen zeker?

        Ik vind het in elk geval vanuit basketkundig zicht prachtig om zien deze foto's. Over fototechniek kan ik niet oordelen.

        Brenda, Wannes zijn vrouwtje

        Comment


        • #5
          Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          ik zou de 3 foto toch eens croppen... reclame eraf en de bank eraf... puur naar de actie...
          Mee eens. Diafragma verder op 2.8 zetten zou ook nog iets helpen om de aansdacht van de achtergrond weg te krijge.

          Verder.... mooie actie
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment


          • #6
            Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

            Actie mooi vastgelegd

            Comment


            • #7
              Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

              mmm mooi! zo goe scherp!

              Comment


              • #8
                Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

                mooie reeks
                proficiat met je verjaardag vandaag
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: KBBC Oostkamp-De Pinte

                  De eerste en de tweede zijn knappe actiefoto's.
                  Bij de derde komen de spelers te weinig los van de (storende) achtergrond.
                  De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

                  Comment

                  Working...
                  X