Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sleddog 2008
Collapse
X
-
-
Re: Sleddog 2008
leuk, maar ik vind de personen veel te groot.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk, maar ik vind de personen veel te groot.
grt,bouk.
Goed serieke waarvan ik de derde de beste vind
Comment
-
Ik snap wat Bouk bedoeld. Kijk eens naar de tweede, die hondjes lijken wel puppies in vergelijking met de man die ze trekken... Waren dit jonge honden? Die Huskies zijn toch niet echt kleintjes over het algemeen.
Ik kom er niet echt uit hoe dit zou kunnen komen... Perspectiefvervorming?Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk berichtIk snap wat Bouk bedoeld. Kijk eens naar de tweede, die hondjes lijken wel puppies in vergelijking met de man die ze trekken... Waren dit jonge honden? Die Huskies zijn toch niet echt kleintjes over het algemeen.
Ik kom er niet echt uit hoe dit zou kunnen komen... Perspectiefvervorming?Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht400 mm is hier iets te veel van het goede geweest. Jammer
Bij veel tele krijg je dat alles meer samengedrukt is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto400 mm is hier iets te veel van het goede geweest. Jammer
Dit standpunt begrijp ik ook niet. Kan je het even uitleggen?De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
Dit standpunt begrijp ik ook niet. Kan je het even uitleggen?
Ik ben aan 400mm begonnen en dan uitzoomen tot ze voorbij waren.
Persoonlijk vind ik dit effect wel iets hebben.
Het zou me wel verbazen dat de verhoudingen tussen hond en persoon aan de lens ligt.
Misschien is de persoon gewoon wat aan de grote kant.(zie fiets)
Groetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk berichtHet zou me wel verbazen dat de verhoudingen tussen hond en persoon aan de lens ligt.
Het citaat kwam van KCfoto en mijn vraag was dus eigenlijk aan hem gericht. Sorry voor het misverstand.
Ik vind je foto's wel goed. Het is trouwens aan die 400mm te danken dat je die mooie scherpte-diepte hebt.
grts, -nxke-De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk berichtPerspectief vervorming krijg je bij groothoek.
Bij veel tele krijg je dat alles meer samengedrukt is.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
1 vanwege het lagere camerastandpunt.. of zit ze op de onderbuis??
Ik had de hondjes wel graag nét een tikkeltje scherper gezien.
Ik zou me ook concentreren op de honden en de lens helemaal open zetten, dan wordt het effect scherpte/onscherpte nog beter denk ik.
bekijk deze eens om te begrijpen wat ik bedoelLast edited by Adri H; 31 december 2008, 08:45.Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.
Comment
Comment