Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyclocross Sint-Jozef Rijkevorsel (Kievitsheide)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cyclocross Sint-Jozef Rijkevorsel (Kievitsheide)

Een paar foto's van de cross gisteren:

In het begin was er nog voldoende licht, en was het vrij simpel om foto's te maken:

Maar omdat de start van de "Elite zonder contract + Beloften" wat later was dan gepland, was het wel een probleem.
    Er kwam dan ook nog een donkere wolk voor de zon, en daardoor was het al vrij donker.
    Ik had mijn 135mm f2 L bij, en eerder had iemand nog gevraagd of je met een prime ook sportfoto's kan maken.
    Hier heb ik zo een paar foto's, waarbij het diafragma op f2,2 stond om toch nog maar wat licht binnen te krijgen
    Het probleem is dat de scherptediepte maar heel erg klein is, maar het was dat of helemaal geen foto's meer...
    Een beetje later gaf mijn 40D het op, tijdens deze foto's moest ik de schakelaar al de hele tijd aan en uit zetten om toch nog een foto te kunnen maken (ERROR 99).

Meer foto's kan je vinden op mijn website (véél meer).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Cyclocross Sint-Jozef Rijkevorsel (Kievitsheide)

Mooie reeks. Foto 1 steekt er voor mij bovenuit. Altijd handig als je wat meer lichtsterk glas bijhebt . Leuke gezichtsuitdrukking voor de laatste.

Ik heb daarstraks voor het eerst een cyclocross wedstrijd gefotografeerd, en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Jammer van je 40D, ik ga mijn upgrade van mijn 'good old' 350D toch nog even uitstellen...
    Last edited by Meneer Peeters; 7 december 2008, 20:12. Reden: typo
    Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

De eerste heeft het meeste ruimte. Dat kijkt volgens mij comfortabeler.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Voor mij de derde en nog krapper uitgesneden (zonder de halve renner op de achtergrond)
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

Comment

mooie reeks nr 3 voor mij

grt
          dany
          Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
          Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

Comment

Working...
          X