Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modderballet in St-Truiden!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Modderballet in St-Truiden!

Eventjes naar de short-rally van St-Truiden gegaan, wat was me dat een vettige bedoening!

Er was eigenlijk niet zo veel te zien, rond de middag maar huiswaarts getrokken!
    Grts, Spikke!
    www.rallyandraces.com

Re: Modderballet in St-Truiden!

inderdaad vettige bedoening

voorkeeur voor 2

grtz
    nikon coolpix s9100

Comment

Eerste met wat meer punch is de beste..Ik heb dit geprobeerd op de volgende link.
      Last edited by Jacobs Pascal; 1 december 2008, 20:01.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Wederom drie mooie maat.

Je eerste is echter aan de verkeerde kant getrokken, de sticker hangt aan den andere kant hèhè.
        Voorkeur voor je 2de.

Ik heb dit geprobeerd ...
        Blijven proberen, het is er imho niet beter op geworden.

Hans.
        www.rallyandraces.com

Comment

Béééééééééééééééhhhhhhhhhhhhhhhh..... Het was maar om te proberen he..Nie zo negatief en tactloos iemand zen ding afbreken. Zeg dan tenminste wat er verkeerd is aan die bewerking....Mr HANS....
          Last edited by Jacobs Pascal; 2 december 2008, 17:05.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Volgens wa neef Stijn (en uw toekomstig schoonbroer) hier zegt (en hij zit langs me): smoddert ewa beh uw eigen foto's !

Hans.
            www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derHans Bekijk bericht
              Volgens wa neef Stijn (en uw toekomstig schoonbroer) hier zegt (en hij zit langs me): smoddert ewa beh uw eigen foto's !

Hans.
              Het gebeurd zo dikwijls op BD dat er iemand probeerd..Ik zeg wel probeerd soms een eigen draai er aan te geven. Dan zetten ze die nog dadelijk in het zicht van de fotograaf wat ik niet gedaan heb uit respect. MAar goed. Ik probeerde gewoon iet wat meer punch te geven zoals ik in mijn comentaar gaf en dat zo wou laten zien en volgens mij beter is als het origineel.( Al zie ik het op deze monitor weer anders).Maar kom iedereen zijn mening daarover. Daarom heet dat hier ook forum..
              Als iemand niet wil dat er aan zijn fotos geprutsts wordt dan moet BD maar iets uitvinden waar niemand nog de link kan copieren. Ik heb ook eerlijk gezegd nog niet veel regelementen gelezen hier.
              Nogmaals sorry maar was zeker zo niet bedoeld. k,zal proberen het clubke niet meer te verstoren..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Het gebeurd zo dikwijls op BD dat er iemand probeerd..Ik zeg wel probeerd soms een eigen draai er aan te geven. Dan zetten ze die nog dadelijk in het zicht van de fotograaf wat ik niet gedaan heb uit respect. MAar goed. Ik probeerde gewoon iet wat meer punch te geven zoals ik in mijn comentaar gaf en dat zo wou laten zien en volgens mij beter is als het origineel.( Al zie ik het op deze monitor weer anders).Maar kom iedereen zijn mening daarover. Daarom heet dat hier ook forum.
                Als je de foto van schoonbroer en die van jou langs elkaar zet op je scherm, dan zie je dat Spikke z'n auto wit is en jouw versie grijs. Dus vind ook ik de bewerking niet geslaagd.

... Ik heb ook eerlijk gezegd nog niet veel regelementen gelezen hier. ...
                Nu weet ik waarom de moderatoren aan jou de afgelopen dagen bijna een voltijdse job hadden.

HIER vindt je alle regeltjes. Veel leesplezier en beterschap gewenst.
                Last edited by Jos Vanhengel; 3 december 2008, 14:32. Reden: Foutje!
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Als je de foto van schoonpa en die van jou langs elkaar zet op je scherm, dan zie je dat Spikke z'n auto wit is en jouw versie grijs. Dus vind ook ik de bewerking niet geslaagd.

Nu weet ik waarom de moderatoren aan jou de afgelopen dagen bijna een voltijdse job hadden.

Als je de foto van schoonpa en die van jou langs elkaar zet op je scherm, dan zie je dat Spikke z'n auto wit is en jouw versie grijs. Dus vind ook ik de bewerking niet geslaagd.
                  Als ik mijn scherm bekijk dan zou dat dus lichter moeten staan? Want het zag er behoorlijk goed uit moet ik zeggen.

Tja ze hebben al eentje gesloten van mij wat niet veel is...

[/QUOTE]

Wel als ik een sveel tijd heb dan zal ik daar eens naar kijken Jos. Merci voor de coments.
                  Misschien moet ik eesn mijn scherm naar BD normen kalibreren. IS daar ergens een dicussie over?
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

... Tja ze hebben al eentje gesloten van mij wat niet veel is ...
                    En de foto die verwijderd is in Fotofun?

... Misschien moet ik eesn mijn scherm naar BD normen kalibreren. IS daar ergens een dicussie over?
                    't Schijnt dat deze site een geweldige zoekfunctie heeft. Als ik eens véél tijd heb zal ik die zoeken.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

't Schijnt dat deze site een geweldige zoekfunctie heeft. Als ik eens véél tijd heb zal ik die zoeken.
                      [QUOTE]
                      Euh die van Richard Avadon de grootste fotograaf ooit?

Je hebt gelijk Jos..En ik dacht dat ik humor had.???
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

[QUOTE=schoonSpikke;2071373][QUOTE]

tussen haakjes avedon is een van de leidende fotografen van de 20 ste eeuw maar niet, zelfs verre van, de grootste fotograaf ooit...
                        grtz
                        nikon coolpix s9100

Comment

[QUOTE=spikkesenior;2071511][QUOTE=schoonSpikke;2071373]

tussen haakjes avedon is een van de leidende fotografen van de 20 ste eeuw maar niet, zelfs verre van, de grootste fotograaf ooit...
                          grtz
                          Smaken verschillen he senior . Voor mij is dat nadat ik de tentoonstelling gezien heb een overweldiging geweest en zeker waarop hij zijn werken tentoonstelde. Ik stel voor als ge nog eens de kans krijgt om te gaan kijken in New york...Ik betaal da nie zenne..
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

[QUOTE=schoonSpikke;2071531][QUOTE=spikkesenior;2071511]

Smaken verschillen he senior . Voor mij is dat nadat ik de tentoonstelling gezien heb een overweldiging geweest en zeker waarop hij zijn werken tentoonstelde. Ik stel voor als ge nog eens de kans krijgt om te gaan kijken in New york...Ik betaal da nie zenne..
                            met je voorliefde voor zwart wit - google toch maar eens op Henri Cartier-Bresson
                            en dat heeft niets met smaak te maken maar met kunst of kunde... maar misschien toch best een apart topic hierover openen ?
                            nikon coolpix s9100

Comment

Genoeg gezeverd nu !

Foto's van Sint-Truiden staan online.

Hans.
                              www.rallyandraces.com

Comment

Working...
                              X