Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyclocross van Koksijde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cyclocross van Koksijde

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
    Inflitsen probeer ik bij buitensporten ook altijd te vermijden. Het gaat meestal ten koste van de achtergrond (te donker) of voorgrond ( te licht).

Wat kan er beter:
    - In een serie zou ik het fotoformaat hetzelfde houden. Dat komt rustiger over. Ik hou zelf altijd het formaat 2:3 in stand.
    - Bij de 2e zou ik rechts van Sven Nijs wat meer ruimte hebben gehouden in de uitsnede (als die er is natuurlijk, maar daar kun je bij de opname al wat rekening mee houden door te schuiven met je scherpstelpunt). Dan krijg je meer zicht op de achtervolgers.
    - Probeer de 3e eens in landscape (3:2) te croppen als dat kan. Wordt het beeld nog sterker denk ik.

Je mag dit "waagstuk" zeker vaker doen hoor
    gja van dat formaat; ik experimenteer altijd graag met verschillende formaten, is ook minder "gebonden".
    Bij die 2de had ik idd geen ruimte meer rechts (publiek).

bedankt voor de comments !!
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

Comment

Knappe pics Lieven, goede (on)scherpte!

Snap ook die opmerking niet ivm die wielen.. omdat het iets is met wielen hoeven ze niet persé wazig zijn eh.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Knappe pics Lieven, goede (on)scherpte!

Snap ook die opmerking niet ivm die wielen.. omdat het iets is met wielen hoeven ze niet persé wazig zijn eh.
        merci steven,
        idd hoe kun je nu pannen als de beweging op je afkomt? dat snap ik niet..
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

Comment

Erg mooi!
          FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Mooie reeks, inflitsen zou verbetering kunnen brengen maar hangt natuurlijk van de afstand tot het onderwerp af.
            Mooie bokeh van die lens
            Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Working...
            X