gisteren enkele foto's gaan maken bij de volleybal int g.u.s.b. van het tornooi van alle studentenclubs van universiteit Gent. Het was mijn allereerste keer dat ik (zaal)volleybal fotografeerde en ik heb er nu wel geen uren kunnen rondlopen om mijn tijd te pakken voor te leren om daar de beste opnames van te pakken, maar ik kan wel zeggen dat het ongelooflijk moeilijk is om daar foto's van te pakken. Ik hoop dat deze in de smaak vallen
alle foto's zijn genomen met een 85mm 1.8 op f1.8 en een sluitertijd rond de 1/200-1/400 en op iso 1000-1250 (ik weet het, slecht licht )
tis waar, de ruis is spijtig, maar ik ben aant sparen voor nieuw toestelleke, nog n jaarke geduld (en jaja, ik ben nen muggenzifter. bij de eerste 2 valt ruis nog mee, maar op de laatste foto vind ik het wel beetje storend)
alle foto's zijn genomen met een 85mm 1.8 op f1.8 en een sluitertijd rond de 1/200-1/400 en op iso 1000-1250 (ik weet het, slecht licht )
tis waar, de ruis is spijtig, maar ik ben aant sparen voor nieuw toestelleke, nog n jaarke geduld (en jaja, ik ben nen muggenzifter. bij de eerste 2 valt ruis nog mee, maar op de laatste foto vind ik het wel beetje storend)
Comment