Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moment mooi vast gelegd! Leuk dat de bal er nog opstaat.
Welke converter heb je gebruikt? En is er veel verschil in autofocus? Ik heb namelijk net een 70-200 L 2.8 gekocht en zou misschien ook een 1.4x coverter aanschaffen voor voetbalfoto's...
Ik heb de 1D mkIII toentertijd geleend, en ik moet zeggen dat de 70-200/2.8L een stuk meer op die body presteerde qua snelheid en scherpte dan op mijn eigen 30D. Des te meer was ik telleurgesteld toen ik ook de teleconvertor erop kon uitproberen, je verliest te veel scherpte en de AF wordt stukken minder accuraat. Ik persoonlijk zal daarom ook nooit meer een teleconvertor aanraken voor actie fotografie..
Ik kan je wel wat full res voorbeelden doorsturen met en zonder convertor als je wil.
Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
Visit my Flickr
Leuke en scherpe foto hoor Roy. Zo scherp zelfs dat ik drie dingen zie die bij ons in België in het voetbal verboden zijn. De speler met het rode shirt draagt een armbandje aan de rechter arm en heeft een ring op de wijsvinger van de linker hand. De speler die op de grond ligt draagt ook een ring aan de ringvinger van zijn linker hand. Scherp gezien toch?
Comment