Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe reeks waarbij den eerste den beste is.
de tweede zou beter zijn wanneer het wiel blokkeerde(dus stilstond) en den derde vind ik een beetje ongelukkig gecropt, ik had liever een beetje meer ruimte voor de Aston gezien in plaats van erachter!
Grts, Spikke!
1. vind ik de minste,
2. vind ik de beste, is een fantastische foto, lekkere scherp,...
3 Vind ik ook heel mooi, alleen had ik graag links en rechts even veel ruimte gehad
Knappe reeks waarbij den eerste den beste is.
de tweede zou beter zijn wanneer het wiel blokkeerde(dus stilstond) en den derde vind ik een beetje ongelukkig gecropt, ik had liever een beetje meer ruimte voor de Aston gezien in plaats van erachter!
Grts, Spikke!
Bedankt!
Heb speciaal de ruimte aan de voorzijde beperkt om zo het gevoel te geven dat hij de bocht uitkomt.
Mvg
Nikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mijn voorkeur.
1
2
3
Bedankt!
Het was geen makkelijke opdracht om de eerste echt scherp te krijgen daar je maar een korte periode had (bijna geen) om scherp te stellen en het dan nog manueel is gedaan. Toch is het me gelukt.
Mvg
Nikon member..
1. vind ik de minste,
2. vind ik de beste, is een fantastische foto, lekkere scherp,...
3 Vind ik ook heel mooi, alleen had ik graag links en rechts even veel ruimte gehad
Bedankt!
De tweede was geen makkelijke opdracht om zonder VR deze bolide scherp te krijgen door de extreem lage sluitertijd.
Over de derde zijn de meningen verdeeld zie ik. Ikzelf heb gekozen voor deze compositie om zo het gevoel dat de bolide uit de bocht komt te benadrukken.
Mvg
Nikon member..
Comment