Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ronde van Vlaanderen 2008

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ronde van Vlaanderen 2008

Ik weet dat het nu niet echt Ronde van Vlaanderen tijd is, maar gisteren was er de bekendmaking van de winnaars van een fotowedstrijd (ja, 't heeft ffkes geduurd vooraleer de uitslag kwam ).

Ik deed voor de eerste maal mee aan een wedstrijd en won met deze foto in de categorie Ronde van Vlaanderen. David Stockman (prof fotograaf), Philippe Meirhaeghe en Rik Van Walleghem (centrum RvV) waren de jury. Ze hebben deze gekozen omdat het peleton op één langgerekt lint reed, omdat de vlaggen de sfeer van de Ronde goed weergeven, goede kleuren, er 'weer en wind' opstaat en nog een paar redenen die ik al vergeten ben.

Ik weet niet wat jullie er van vinden.

Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Re: Ronde van Vlaanderen 2008

Idd een goeie foto !

En één van de redenen waarom de jury deze zal gekozen hebben zal ongetwijfeld wel iets te maken hebben met de spekgladde kasseien waar ze op deze foto over rijden...
    De sfeer staat er héél goed op : miezerig weer en toch een hoop toeschouwers, typisch de Ronde.
    http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

gekozen op moment en compo dus, vind nl als opname het wit wal te wit en en de lucht duidelijk uitgebleekt, het plaveisel had wat contrast in gemogen.
      maar als Ronde van Vlaanderen zijn inderdaad alle ingrediënten aanwezig.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door basielsenna Bekijk bericht
        Idd een goeie foto !

En één van de redenen waarom de jury deze zal gekozen hebben zal ongetwijfeld wel iets te maken hebben met de spekgladde kasseien waar ze op deze foto over rijden...
        De sfeer staat er héél goed op : miezerig weer en toch een hoop toeschouwers, typisch de Ronde.
        Vind ik ook

Comment

Dit IS de ronde van Vlaanderen.

Ik denk alleen dat het verkleinen wat teveel aan kwaliteit heeft ingeleverd. 160 k is een beetje weinig voor deze foto, kun je een link plaatsen naar een groter formaat? ik ben er heel nieuwsgiering naat om deze plaat in volle glorie te zien!
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

Comment

Bedankt voor de commentaren. Ik kijk om een link te plaatsen.
            Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Working...
            X