Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik moet mijne voorganger een beetje bijtreden. Voorkeur voor je 1ste, al mis ik een tikkeltje scherpte. 2de mist niet ' wat ' scherpte, maar heel ewa, 3de mist ook wat scherpte en die compo, die heb je volgens mij afgekeken van onze ppfff. Ben er zeker van dat je er betere hebt getrokken.
Ik moet mijne voorganger een beetje bijtreden. Voorkeur voor je 1ste, al mis ik een tikkeltje scherpte. 2de mist niet ' wat ' scherpte, maar heel ewa, 3de mist ook wat scherpte en die compo, die heb je volgens mij afgekeken van onze ppfff. Ben er zeker van dat je er betere hebt getrokken.
Kga mijne ballon nu verder opblazen.
Hans.
ga maar wa blazen - de tweede is scherp in het midden en de voor en achterzijde is onscherp (dat noemt men gewenste bewegingsonscherpte....)
groetekes
Comment