Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zoals ik nu kijk staat de foto redelijk recht.
hier bij kijk ik naar de mensen de langs het parcour staan, het kind staat met 1 been hoger hij zal wel moeten anders valt hij om.
mooie scherpe foto's, mooie acties
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijkBekijk bericht
zoals ik nu kijk staat de foto redelijk recht.
hier bij kijk ik naar de mensen de langs het parcour staan, het kind staat met 1 been hoger hij zal wel moeten anders valt hij om.
mooie scherpe foto's, mooie acties
ja..ja de boel staat redelijk recht hoor, daarom schrijf ik ook, wat het "effect" zal zijn als je de horizon hier rechtzet, bedoel dan wel, de fotografische horizon hè.
grt,bouk.
Comment