Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nr 2 is een heel mooie, scherp foto, maar als auto liefhebber gaat mijn voorkeur toch uit naar nr 3 omdat daar de wagen volledig opstaat.
Deze drie foto's zouden niet misstaan in een artikel over de race, maar je moet er zeker meer volledige shots bijdoen, ik weet dat technisch en fotografisch zo'n detail shots prachtig zijn, maar voor je redacteur moet je toch ook redelijk wat volledige shots leveren, en dan liefst nog met veel ruimte boven of onder de wagen ... dan kunnen ze er de tekst over laten lopen.
Nr 2 is een heel mooie, scherp foto, maar als auto liefhebber gaat mijn voorkeur toch uit naar nr 3 omdat daar de wagen volledig opstaat.
Deze drie foto's zouden niet misstaan in een artikel over de race, maar je moet er zeker meer volledige shots bijdoen, ik weet dat technisch en fotografisch zo'n detail shots prachtig zijn, maar voor je redacteur moet je toch ook redelijk wat volledige shots leveren, en dan liefst nog met veel ruimte boven of onder de wagen ... dan kunnen ze er de tekst over laten lopen.
Dit terzijde ... 3 knappe foto's
Mark
Ik denk als jij een close-up van een wagen neemt dat het wel de bedoeling is van CLOSE-up. In de boekskes staat meetsal bij dat het van Sutton is met Type camera !
De close ups vindt ik prachtig
De derde is een beetje een (goed uitgevoerd) cliché waarvan er al veel te zien zijn(al dan niet van goede technische kwaliteit). De eerste 2 echter zijn bijzonder.
Comment