Het was soms nogal moeilijk met het donker weer maar dit zijn enkele van mijn opnamen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spa-Francorchamps F1
Collapse
X
-
-
Re: Spa-Francorchamps F1
Mooie foto's, kan ik al een plaatsje naast u reserveren voor volgend jaar?Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
-
Mooie foto's, voor mij de tweede door de interactie met de rijder.
Sluitertijden van 1/500ste en korter en er toch nog een zeker dynamisme inkrijgen, mooi, al zou ik volgende keer toch eens proberen iets tragere sluitertijden (1/400, 1/320) te hanteren en "door te pannen" als je de foto neemt.
Het effect zal dan nog beter uitkomen.
Groeten,
Wim
Comment
-
Eerste lijkt mij niet helemaal scherp, tweede is mijn favoriet door compositieJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
2e is vlijmscherp, maar persoonlijk vind ik nr 3 de beste, knap gedaan.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim1974 Bekijk berichtMooie foto's, voor mij de tweede door de interactie met de rijder.
Sluitertijden van 1/500ste en korter en er toch nog een zeker dynamisme inkrijgen, mooi, al zou ik volgende keer toch eens proberen iets tragere sluitertijden (1/400, 1/320) te hanteren en "door te pannen" als je de foto neemt.
Groeten,
Wim
Mag ik vragen hoe je aan de exif komt?Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk berichtMag ik vragen hoe je aan de exif komt?
Makkelijk te gebruiken en zo kan ik achter iedere foto de exif zien.
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim1974 Bekijk berichtMooie foto's, voor mij de tweede door de interactie met de rijder.
Groeten,
Wim
Heb wel niet veel ervaring met sportfotografie en zeker niet aan deze snelheid, dus is het uiteraard niet uitgesloten dat het aan mij ligt.
Persoonlijk was ik al tevreden met deze snelheden toen ik op mijn kleine LCD zag dat de wielen nog steeds een draaiend gevoel hadden.
Mvg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk berichtMag ik vragen hoe je aan de exif komt?
Met een Mac is dat allemaal standaard en zie je de EXIF data rechtstreeks als ze niet verwijderd is, met MickySoft Windows geen idee.
Groeten,
Wim
Comment
-
-
Vele scherper dan de mijne
'k moet denk'k eens gaan zien voor een beter tele-objectief Ik kon niet sneller dan 1/500 geraken (iso 400), ook gezien het weer---
Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk berichtVele scherper dan de mijne
'k moet denk'k eens gaan zien voor een beter tele-objectief Ik kon niet sneller dan 1/500 geraken (iso 400), ook gezien het weer
Dat is meer dan snel genoeg.
Voor pannings kom ik maar zelden boven 1/200.
Groetjes
Comment
Comment