Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Menzo 24h Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Menzo 24h Zolder

    Hier mijn bijdrage van de 24uren, laat maar komen of
    Alvast bedankt
    Grtz Flip









  • #2
    Re: Menzo 24h Zolder

    Kan mij alvast niet erg bekoren, de eerste zit geen actie in, den tweede zou veel beter zijn indien een beetje gecropt en den derde is volgens mij te laat gemaakt, zou veel beter zijn indien het nog niet pikdonker zou zijn (in het blauwe uur)! sorry
    grts, Spikke!
    www.rallyandraces.com

    Comment


    • #3
      Re: Menzo 24h Zolder

      Ik daarintegen vind deze niet echt slecht, 3'de is trouwens knap gedaan om de lichten alleen te fotograferen.

      Foto's zijn scherp waar ze scherp moeten zijn maar er zit toch nog steeds beweging in.

      Mvg,

      Den Door.
      My site : http://www.photografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Menzo 24h Zolder

        Foto's zijn niet slecht hoor, maar toch enkele dingetjes op volgende keer aan te denken :

        foto 1 : de achtergrond is te druk, vooral die officials in hun flashy jasjes vallen te veel op, net zoals het cola bord en die affiche rechts. Het is niet makkelijk dergelijke foto's te maken, maar bekijk eerst je achtergrond wanneer je een plaatsje gevonden hebt.

        foto 2 : hier is de achtergrond véél beter, maar ik zou heel de foto verder naar links schuiven zodat de Viper echt links op de foto staat maar vooral omdat die Porsche dan helemaal op de foto staat, nu ontbreekt er een stukje.

        foto 3 : vind ik prima zo hoor, het enige minpuntje ... die reflectie/schijn links onder, die draad en flare zou ik wegshoppen eerlijk gezegd.

        Het zijn zeker geen slechte foto's, maar ze kunnen net iets beter da's alles.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Menzo 24h Zolder

          Ben geneigd de mening van Spikke te volgen. Kan uit je foto's opmaken dat je voor den draad stond (denk ik toch en op den derde na natuurlijk), en dan valt er imho meer uit te halen. Desondanks, voorkeur voor je 1ste.

          Hans.
          www.rallyandraces.com

          Comment

          Working...
          X