Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 Testen Monza

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• F1 Testen Monza

Bijgevoegd enkele foto's van de F1 testen te Monza van afgelopen week.
    Hier kan je meer foto's vinden : http://users.telenet.be/wim.van.den.wyngaert

of , alvast bedankt voor de reacties.

Groeten,

Wim
    Last edited by Wim1974; 31 augustus 2008, 16:36. Reden: Saturatie een beetje verhogen.

Re: F1 Testen Monza

Mooie reeks voorkeur Nr3 greetz

Comment

Idd, mooie reeks, maar vind ze alledrie wat te licht uitvallen. Een eenvoudige bewerking in eender welk fotobewerkingsprogramma lost dat zo op.
      Hier voorkeur voor je 1ste.

Hans.
      www.rallyandraces.com

Comment

1 en 2 zijn mooi, maar probeer in het vervolg iets meer ruimte voor de wagen te laten, dat geeft een mooier effect.

Ook zou ik even de saturatie iets optrekken, kleurtjes kunnen een beetje pit gebuiken.
        1/320e en 1/400e ... die gingen snel dus om met dergelijke sluitertijden nog zo'n effect van snelheid te hebben, mooi gedaan !

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          1 en 2 zijn mooi, maar probeer in het vervolg iets meer ruimte voor de wagen te laten, dat geeft een mooier effect.

Ook zou ik even de saturatie iets optrekken, kleurtjes kunnen een beetje pit gebuiken.
          1/320e en 1/400e ... die gingen snel dus om met dergelijke sluitertijden nog zo'n effect van snelheid te hebben, mooi gedaan !

Mark
          Saturatie was ik in tegenstelling tot vorige keren vergeten, bedankt om er mij te laten aan herinneren, is bij deze aangepast.

Wat de sluitertijd betreft ik geraak bij het pannen echt niet trager dan 1/320ste bij deze snelheden om de wagen toch nog scherp te houden (EA servo focus).

Soms zie ik hier vrij scherpe panning foto's getrokken aan 1/125ste, ik vraag me soms af hoe dit gedaan wordt (vaste focus, monopod statief, ...).

Alvast bedankt.

Wim

Comment

Voor mij den eerste en den derde, kan niet echt voorkeur geven!
            www.rallyandraces.com

Comment

Working...
            X