Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het was precies wel een dagje waar iets te zien viel ?
Ik meen de Bugatti Veyron gezien te hebben, dat race-wagentje van KTM en een hele resem vedettes uit de sportwereld.
En over de compo en kwaliteit van de foto's valt maar één ding te zeggen : de perfectie nabij !!!
weeral prachtige foto's, maar ik verwacht niet minder van jou
@Jellen: Sluitertijd zit nog in de exif. In dit geval telkens 1/1000 sec
Juist, juist, Slecht weer maar wat manuele instellingen gedaan. 100-400 L IS gebruikt maar zonder IS door deze kapot is . Gelukkig in garantie . Daardoor de sluitertijd iets opgetrokken om die wagens echt scherp te hebben. Ik stond net in bocht en veel tijd heb je niet om die wagen te trekken en heel veel rijden ze ook niet . In een wedstrijd zie je ze uren aan een stuk maar daar was het maar een paar keer .Greet Kurt
Comment