Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Total 24h Spa - practice session

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Total 24h Spa - practice session

Hallo,

deze morgen al de eerste oefen sessies op Spa Francorchamps meegepikt ... een kleine selectie :

Allemaal met Canon EOS40D/70-200 IS 2.8, settings ISO100, 1/250e en f8.0 in manual mode.

Heb er natuurlijk nog véél meer, maar mag er hier maar drie zetten hé ... meer zal volgende week op mijn site terecht komen.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Total 24h Spa - practice session

... van snelheid gesproken, ziet er super uit
    350D, Sigma 18-200mm, 50mm f1.8, EX380
    http://www.flickr.com/photos/26621328@N05/

Comment

Ik vind het een hele mooie eerste, vooral door de goed meewerkende achtergrond.
      I put the sexy in dyslexia

Comment

Dat begint al goed, we zijn nog maar amper vertrokken voor een super weekendje racen en de eerste kanjers komen al binnen! Dat belooft voor na het weekend!

Keep on shooting Lambocars, your already on speed
        www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

Comment

Drie prachtexemplaren, waarvan 1 en 3 er met kop en schouders bovenuit steken. Ik geef Bert gelijk, de achtergrond in 1 is mooi gezien en bovenal leuk meegenomen, mooi plaatsje daar, maar 3 mag er omwille van zelfde reden eveneens bij zijn, ook nog eens een mooi lijnenspel daar.

Kan er helaas niet bijzijn, dus blijven verder schieten (wat ongetwijfeld gaat gebeuren), dan kan ik ook nog wat meegenieten.

Hans.
          www.rallyandraces.com

Comment

Mooi vastgelegd.
            mvg
            Antoine

Comment

Prachtige actiefoto's. Zo zouden racingshots er altijd uit moeten zien...

BTW, wat was er mis met de motorkap van de eerste? Lijkt wel los gekomen aan de linkerkant tegen de voorruit!
              Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

LamboCars geweldige platen zeker verder blijven doen. Denk dat we elkaar op de Radion zijn tegengekomen. Kijk er naar uit om je album te zien.
                www.mussedigital.be

Comment

knappe platen

Comment

Working...
                  X