Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi van kleur. Jammer natuurlijk dat dat schip daar boven tegen die zeiler plakt.
Ja, anders wel een mooie compo (schip had beter rechts in beeld geweest)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
En wat betreft die boot: ik had dit natuurlijk verwacht, maar je kan moeilijk wachten tot die boot weg is, want dan zijn de zeilwagentjes natuurlijk ook ribbedebie (en ik moest me al spoeien, want door de stevige wind op dat moment hadden ze een serieuze snelheid). Wegclonen met photoshop is ook een optie, maar daar hou ik niet van, omdat de foto dan geen realiteit meer heeft. Het is nu eenmaal zo dat er boten varen op de zee, en deze boot was daar nu eenmaal op dat moment, tja...
En wat betreft die boot: ik had dit natuurlijk verwacht, maar je kan moeilijk wachten tot die boot weg is, want dan zijn de zeilwagentjes natuurlijk ook ribbedebie (en ik moest me al spoeien, want door de stevige wind op dat moment hadden ze een serieuze snelheid). Wegclonen met photoshop is ook een optie, maar daar hou ik niet van, omdat de foto dan geen realiteit meer heeft. Het is nu eenmaal zo dat er boten varen op de zee, en deze boot was daar nu eenmaal op dat moment, tja...
Heel knappe toonzetting en die boot... da's nu eenmaal de realiteit. Bovendien verdwijnt het vaartuig zowat in de achtergrond.
Heel knap werk, want die strandzeilers (of hoe noe noem je die tuigen ?) halen toch heel wat snelheid.
Comment