Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtige actiefoto's
de derde had ik onderaan ietwat meer ruimte gegeven
waar stond je ? Op de hoogtewerker die boven het water hing ?
Ik stond naast het "podium" (opligger), waar de prijzen uitgereikt werden (daarvan kon ik dus niets zien).
Dat is aan de boei (keerpunt), en daar is het heel gemakkelijk om zo'n foto's te maken. Drie jaar geleden had ik daar even gestaan, en toen ik op een andere plaats foto's gemaakt had kon ik er niet meer bij. Daarom ben ik er nu maar de hele tijd blijven staan.
Op die hoogtewerker kan je volgens mij niet de beste foto's maken, vanuit een bootje zal het ook niet meevallen, want dan heb je last van de golven.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Ik stond naast het "podium" (opligger), waar de prijzen uitgereikt werden (daarvan kon ik dus niets zien).
Dat is aan de boei (keerpunt), en daar is het heel gemakkelijk om zo'n foto's te maken. Drie jaar geleden had ik daar even gestaan, en toen ik op een andere plaats foto's gemaakt had kon ik er niet meer bij. Daarom ben ik er nu maar de hele tijd blijven staan.
Op die hoogtewerker kan je volgens mij niet de beste foto's maken, vanuit een bootje zal het ook niet meevallen, want dan heb je last van de golven.
ik had enkel een 200-500 mm zoom bij: aan de boei was dus geen optie: ik ben een heel stuk verder gewandeld en heb halt gehouden vlak bij de eerste zwaaikom
Comment