Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rally van Ieper 2008

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rally van Ieper 2008

Mooie rally gezien. Opvallend weinig (amateur)fotografen tegengekomen in vergelijking met de Seizoensrally. Op Kemmel een tijdje bij de franse huisfotograaf van BF Goodrich (Michelin) gestaan die me enkele tips bezorgde waarvoor dank uiteraard. Foto 1 is daar het resultaat van.

Shoot!

1.

2.

3.
    Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Re: Rally van Ieper 2008

Vooral veel blijven luisteren naar die fotograaf want die eerste is

tweede is niet mis maar zegt me minder door al die personen op de achtergrond

Derde vind ik minder aangezien het hoge gras voor de wagen waardoor de wagen er niet duidelijk opstaat en de grijze achtergrond hoeft voor mij ook niet. Brengt hier niet echt een meerwaarde aan de foto.
    Flickr Photopage

Comment

Bedankt Red Baron! Jammer inderdaad van die mensen op de tweede, maar die stonden er nu eenmaal en ze waren niet van plan gauw te vertrekken . Op 3 wou ik de wagen er wat meer laten uitkomen, ik weet dat het weinig meerwaarde bied maar wat een schitterende bak is dat die MG!
      Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

ik vind het stuk voor stuk toffe fotos,we zullen ne keer samen moeten gaan meneer peters,en breng die vriend van u ook maar mee hahaha

groeten steve
        nikon D200
        nikkor 70-200 2.8VR
        nikkor 18-70 DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk bericht
          tweede is niet mis maar zegt me minder door al die personen op de achtergrond
          Dat volk maakt de foto voor mij juist goed, rallysport is een feest, een goede 'rally-foto' moet aan volgens mij aan voorwaarden voldoen

- achtergrond : volk = OK
          - actie : OK
          - scherpte : OK
          www.daviddesign.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daf Bekijk bericht
            Dat volk maakt de foto voor mij juist goed, rallysport is een feest, een goede 'rally-foto' moet aan volgens mij aan voorwaarden voldoen

grotendeels mee eens, maar dat zwart-wit voegt volgens mij niks toe aan de foto, was misschien beter geweest met een meer kleurrijke auto!
            www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daf Bekijk bericht

Het stoort me niet als er soms volk op de foto's staan maar in dit geval staan er net iets teveel en krijg je een te rommelige achtergrond waardoor de wagen er net niet uitspringt.
              Flickr Photopage

Comment

Mooie reeks, ga ook voor de eerste.

Hans.
                www.rallyandraces.com

Comment

1 en 3 zijn voor mij de best geslaagde; snelheid is prima weergegeven
                  en weinig storende factoren.
                  The future brings my best photo. Time is on my side.
                  Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

Comment

Working...
                  X