Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LMS Francorchamps (late inzending)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LMS Francorchamps (late inzending)

    Dat heeft m.n. te maken met het feit dat ik lang loop te dubben of een foto wel plaatsingswaardig is. De reacties op mijn foto's zijn hier (hoewel vaak terecht kritisch) niet altijd even positief. Neemt niet weg dat ik juist door die reacties tijdens het schieten zelf kritischer ben, waarvoor bvd dank.

    1.


    2.


    3.

  • #2
    Re: LMS Francorchamps (late inzending)

    1 en 3 vind ik zeer mooi, en toch heb ik het gevoel dat het nog iets scherper kan.(een probleem dat ik ook nog heb)
    Exif?

    Mvg Phil

    Comment


    • #3
      Re: LMS Francorchamps (late inzending)

      Nummer 1 en 3 zijn zeker niet slecht
      Bij nummer 2 stoort de boveknat van het hek die net onder de auto komt mij toch wel een beetje ...

      Comment


      • #4
        Re: LMS Francorchamps (late inzending)

        1 en 3 zijn mooi, knappe kleuren, mooie panning, juiste sluitertijd.

        Heb je hier USM op losgelaten in PhotoShop ? Indien niet denk ik dat dit net dat tikkeltje extra zou geven aan de foto's.

        Zeker de moed niet opgeven, op BD kan je heel veel leren ... soms zijn de reacties een beetje hard, maar daar leer je ook uit hoor ... kan er van meespreken

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: LMS Francorchamps (late inzending)

          Merci. Er is inderdaad geen USM toegepast. Ofwel kan ik er niet (goed) mee overweg of zie ik het verschil gewoon niet. Teveel toegevoegde scherpte vind ik dan weer storend.

          De grap is dat ik qua R10 twijfel tussen 1 en 2. Bij 1 is de bovenkant me te flets, maar is de Audi zelf helder, 2 is kleurrijker en geeft door het hek juist extra snelheid.

          Comment


          • #6
            Re: LMS Francorchamps (late inzending)

            Tja pannen in een bocht geeft vaak een wat minder vloeiende lijn in de bewegingsonscherpte zoals je ziet bij foto 1 & 2, dat is erg jammer.

            Wat dat betreft is foto 2 het beste gelukt (ook qua kleuren en contrast), maar de hoek waaruit je deze hebt getrokken kan me niet bekoren.
            Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
            Visit my Flickr

            Comment

            Working...
            X