Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Voor mij zijn het 3 goeie pannings.
Ze mogen wel wat groter op de foto staan maar volgens mij zijn deze niet scherp genoeg om ze voldoende te croppen.
Volgende keer een beetje meer zoom gebruiken als je de mogelijkheid hebt. Ik weet niet welke lens je gebruikt hé.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Zeer mooie foto's!! Mijn voorkeur gaat uit naar die van Vincent (3).
En als ik HEEL goed oplet, zie ik uit die van Kumpen een beetje water komen? Zou best kunnen, want ze zijn dat weekend gesaboteerd geweest, water in de benzinetank.
Aja, btw, 't is MosLer. Ik heb hier nu al zoveel bijgeleerd over autofotografie, ben blij dak zelf ook eens iets kan bijdragen, ook al is het over het onderwerp en niet de foto
Ja zeer mooi reeks vind ik. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de derde! Maar ik had inderdaad dat water ook opgemerkt en vind deze ook wel een zeer speciaal karakter hebben.
Comment